Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-14, 23:07
  #385
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alx87
Tacksam för er input!

Goatee i sin fulla prakt om man menar långt på hakan kanske jag inte reder ut att bära upp men jag kika lite på typ Charlie hunnam som har rätt ojämnt skägg och sen ett något längre skägg som markerar hakan.

Annars får man väl knåp ihop en mustasch, soul Patch och lite skägg på hakan men jag vet inte hur hett det blir heller ?

Så frågan är vad vi kommer fram till ?

Soulpatch, eller pinketotten som jag kallar det för är ju ett måste!
Citera
2016-02-15, 05:33
  #386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
Soulpatch, eller pinketotten som jag kallar det för är ju ett måste!


Ja vill man anta skepnaden av en cigarettsmugglare på vift känns den ganska given! frågan är om man löser den
Citera
2016-02-15, 12:07
  #387
Medlem
0ldMans avatar
Mitt skägg på högersidan växer bakåt om ni förstår vad jag menar. På vänster sida växer det rakt ner. Går det fixa med någon olja eller något?
Citera
2016-02-15, 14:03
  #388
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Mitt skägg på högersidan växer bakåt om ni förstår vad jag menar. På vänster sida växer det rakt ner. Går det fixa med någon olja eller något?

Är väl ganska vanligt vad jag vet, om inte till och med en regel framför undantag?
Sedan skiljer mängden sig från person till person men lättast blir nog att vattenkamma det åt rätt riktning, alternativt trycka i vax.

Hårsäckarna är ju lite "rörliga" så att tynga skägget funkar lite som det gör med vanligt hår. Om du någon gång haft långt och kört mittbena eller bakåtslick så vet du att detta sitter i några dagar även efter du klippt det.
Citera
2016-02-25, 19:37
  #389
Medlem
Access-Denieds avatar
Jag trimmade mitt skägg för några dagar sedan så nu ser det ut som till vänster, till höger som det såg ut innan:

http://i64.tinypic.com/2u9mxqu.jpg

Nu ska jag låta det växa på obestämd tid utan att röra det, mitt mål är nog att det ska bli större än vad det var tidigare.
Citera
2016-02-25, 19:40
  #390
Medlem
Access-Denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
http://imgur.com/mfyV1kH

1 år, 5 månader och 18 dagars odling utav ett redigt svintoskägg.
Är om man drar ut det ungefär 1 dm längre. Jävla kryll
Är vid fototillfället blött och kammat, så går inte att få det så mycket rakare än så sålänge jag inte ska proppa det fullt med daxvax.

Toppat ungefär 6 cm utav det på egen hand och aldrig rört det med något annat än vatten, afrokam och rapsolja.
Dags att ta någon cm igen tror jag.

Trevligt skägg!
Citera
2016-02-28, 14:35
  #391
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Access-Denied
Trevligt skägg!

Tackar tackar. Nu ska jag bara lära mig att fläta skiten, pärlorna är på posten påväg hit så
Citera
2016-02-28, 14:46
  #392
Medlem
Fattar inte varför det är modernt med skägg nu, palla bli misstagen för en terrorist hela tiden.
Citera
2016-02-28, 20:59
  #393
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpll
Fattar inte varför det är modernt med skägg nu, palla bli misstagen för en terrorist hela tiden.

Jajo, SÄPO är en hack i häl hela tiden...
Citera
2016-04-17, 15:20
  #394
Medlem
Access-Denieds avatar
Vad det är lite aktivitet i den här tråden... Var är alla skäggon??

Här är en bild på mitt skägg som det ser ut just nu. Jag har tappat räkningen på hur länge jag sparat, jag har ju trimmat det ibland också. Men nu är planen att låta det växa sig riktigt stort.

http://i66.tinypic.com/2zxv0oz.jpg
Citera
2016-04-17, 15:27
  #395
Medlem
Itons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
http://imgur.com/mfyV1kH

1 år, 5 månader och 18 dagars odling utav ett redigt svintoskägg.
Är om man drar ut det ungefär 1 dm längre. Jävla kryll
Är vid fototillfället blött och kammat, så går inte att få det så mycket rakare än så sålänge jag inte ska proppa det fullt med daxvax.

Toppat ungefär 6 cm utav det på egen hand och aldrig rört det med något annat än vatten, afrokam och rapsolja.
Dags att ta någon cm igen tror jag.

Lite ISIS-känsla över det skägget
Citera
2016-04-21, 22:28
  #396
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iton
Lite ISIS-känsla över det skägget

Isis, taliban, Moses, jude, amish.
Aldrig viking...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in