• 1
  • 2
2011-06-06, 00:32
Medlem
Malewhales avatar
Såg precis det senaste avsnittet. Inslaget med Fares är hur kul som helst! Hoppas de fortsätter med dem. Skönt att slippa den där jävla kinesbruden också, känns som att hon mest snackar skit.

Kul med Bloodline Champions i nästa avsnitt! Förmodligen det spel jag lirar allra mest just nu. Att det ska vara en intervju med SL:s härlige e-sportmanager 2GD är ju inte fy skam det heller. Programmen blir bara bättre och bättre!
Citera
2011-06-08, 14:28
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jw-
Näe, det handlar inte bara om SC2. Det vet du också. Och varför skulle de göra ett program om Age of empires? Inte direkt ett populärt e-sportspel.

öh age of empires är ju super populärt. de kan ju bli ännu mera om man bara tar i akt att följa det.
och vad spelar de för roll med e-sport? varför är inte age of empires 3 ett populärt e-sports spel? jag fattar inte varför....
Citera
2011-06-08, 14:32
Medlem
Randomdude34s avatar
Känns bra att SVT har börjat visa intresse för e-sport! Jag tycker dock att allt känns hemskt försvenskat och engelska termer känns så malplacerade. :P
Citera
2011-06-08, 16:48
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
hatar de här programmet då de i princip bara handlar om 1 spel: starcraft 2....vart är age of empires, world of warcraft!?
För att starcraft 2 är det populäraste spelet inom e-sporten just nu?
Och jävligt intressant ska tilläggas, även fast man inte är något större fan utav själva spelet i sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Randomdude34
Känns bra att SVT har börjat visa intresse för e-sport! Jag tycker dock att allt känns hemskt försvenskat och engelska termer känns så malplacerade. :P
Det är SVT som håller i produktionen. Allt ska vara försvenskat in i minsta detalj.
Är förvånad att programmet fick heta rematch och inte returspel eller något liknande.
Senast redigerad av Graver 2011-06-08 kl. 16:52.
Citera
2011-06-09, 02:19
Medlem
-Jw-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
öh age of empires är ju super populärt. de kan ju bli ännu mera om man bara tar i akt att följa det.
och vad spelar de för roll med e-sport? varför är inte age of empires 3 ett populärt e-sports spel? jag fattar inte varför....
Ja, det är populärt spel. Men inte är det ett populärt e-sportspel. Och programmet handlar ju om e-sport så varför skulle man ta med ett impopulärt e-sportspel?
Citera
2011-06-09, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jw-
Ja, det är populärt spel. Men inte är det ett populärt e-sportspel. Och programmet handlar ju om e-sport så varför skulle man ta med ett impopulärt e-sportspel?
Ursäkta? "Impopulärt e-sportspel?"? Trots otaliga lästa trådar så måste detta vara det mest korkade jag sett på flashback.
Citera
2011-06-09, 16:46
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenQQ
Ursäkta? "Impopulärt e-sportspel?"? Trots otaliga lästa trådar så måste detta vara det mest korkade jag sett på flashback.
Du vet många stora turneringar med Age of Empires eller?
Citera
2011-06-21, 17:42
Medlem
FredrikSahlins avatar
Fy fan vad jag hatar tjejen i avsnitt 7. HÅLL KÄFTEN, harkla dig eller prata snabbare.
Jävla kossa
Citera
2013-03-08, 02:36
Medlem
kra17s avatar
Tillbaka på TV4 (Play) med en ny säsong nu.
http://www.tv4play.se/program/e-sport?video_id=2295281
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in