Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2004-10-10, 11:39
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z0k
jojo de har blivit fette blåst! saken är att ni i sverige tycker att värsta kiten som man kan köpa på mcdonalds här nere e grymaste skiten som finns. Jag har en gång köpt en bit standard röka i sverige för 300 och kommer aldrig att göra det igen. Fyfan för sveriges skit ( ! )

Fet blåst skulle jag inte vilja säga då det fortfarande finns 2 plastkassar kvar av skiten som dom inte får iväg pga att alla vet att det är skit.
Nej men det är samma sak som med "bubbel" bara för att det bubblar så tror folk att det är supergrejer men hur man än gör så kan man inte undgå att bli blåst ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av Gettosmurf
Köper ni röka utan att testa det först
¨

Ja, ibland är man tvungen att göra det är inte alla kranar som är snälla och ger ut ett prov. Känner killen gör jag inte det var min polare som är mellanhanden och han litar jag på.
Citera
2004-10-10, 12:28
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getttosmurf
Köper ni röka utan att testa det först

Köper man större mängder är det klart man testar det ifall man inte känner dom som säljer, men dom flesta jag känner skulle ta det som en förolämpning om man ber att få provröka för att köpa en femma! Har aldrig varit med om att någon bett om eller erbjudit provrökning när det handlat om under 10 g. Att nån bjuder på det när man sitter hemma hos honom för att köpa är ju inte riktigt samma sak, det är för att det är ens kompis, inte för att han vill bevisa något.

Sen oftast när man gör affärer med folk man inte känner så bra brukar det inte ske på ställen som är särskilt lämpade för att mecka en gås bara sådär.
Citera
2004-10-11, 00:38
  #27
Medlem
Spliffmeisters avatar
Pollen är bra, bor i skåne och den pollenen är dunder! 400 kr femman...
Citera
2004-10-16, 13:31
  #28
Medlem
Hemlighetens avatar
Rökte dunderpollen igår, betalade 400 för en femma och det var lätt det skönaste jag har rökt!

Men jag har lite frågor, hur utvinnes pollen från cannabis?
Sen undrar jag också THC-halten i pollenen... den måste ju vara skyhög!
Tog mindre än 1/4 gram i en spliff och blev hur go som helst! Till skillnad från tidigare röka så blev jag så jävla glad, kändes som uppåttjack för en sekund eller två... förresten så delade jag den där spliffen med 3 andra, så det är riktigt goa grejjer!

Jag hade tänkt att sälja vidare lite för att få ekonomin att rulla men nu säger jag bara en sak! FUCK THE ECONOMY!
Citera
2004-10-16, 15:56
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligheten
Rökte dunderpollen igår, betalade 400 för en femma och det var lätt det skönaste jag har rökt!

Men jag har lite frågor, hur utvinnes pollen från cannabis?
Sen undrar jag också THC-halten i pollenen... den måste ju vara skyhög!
Tog mindre än 1/4 gram i en spliff och blev hur go som helst! Till skillnad från tidigare röka så blev jag så jävla glad, kändes som uppåttjack för en sekund eller två... förresten så delade jag den där spliffen med 3 andra, så det är riktigt goa grejjer!

Jag hade tänkt att sälja vidare lite för att få ekonomin att rulla men nu säger jag bara en sak! FUCK THE ECONOMY!

Det framställs som vanlig hasch vad jag vet.

Pollen står väl för att det är skakat och handrullat (alltså mer thc än växtdelar), oftast av den bättre kvalitén därför det är så mjukt och fint.
Citera
2004-10-16, 19:54
  #30
Medlem
maryjane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plague
Pollen (hahaha) javisst du kan köpa det men räkna med att du kommer få röka upp hela femman innan du känner nåt. Dom fick in en last av det på orten i somras och det var bland det värsta skit jag rökt. En fet var ungefär 3gram för att ens känna på det men sen finns det säkert en massa pollensorter och man kan ju inte utesluta att man blev blåst.

Mina polare fick också skitpollen någon gång, men det är bara otur eller att man har en dålig dealare.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in