2025-02-09, 23:47
Medlem
[quote=Daninho|90977657]
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap

Kanske borde testa Elvanse i alternativ kroppsöppning? Om något hade blivit fel och vården skulle behöva involveras skulle jag förstås stå inför en svårknäckt pedagogisk nöt i att förklara hur 40 mg Elvanse råkat hamna i anus
Jävla pundare, det spelar dock ingen roll hur du tar din Elvanse. Det måste fortfarande omvandlas till dex-AMF i kroppen så kör upp det i anus.
Senast redigerad av PumpDump2 2025-02-09 kl. 23:52.
Citera
Igår, 08:08
Medlem
[quote=PumpDump2|90981409]
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho

Jävla pundare, det spelar dock ingen roll hur du tar din Elvanse. Det måste fortfarande omvandlas till dex-AMF i kroppen så kör upp det i anus.

Pundigt resonemang - absolut Pundare - nja, med tanke på att jag inte nyttjat narkotika (ej ordinerad) på dryga 20 år så anser jag att man får prestera lite bättre för att kvalificera sig som pundare Men visst, det finns ju AA/AN-anhängare av mer extremt slag som menar att det räcker att man tänker på drogen för att kvalificera sig som alkis/pundare och sett ur det perspektivet så har du förstås rätt
Citera
Igår, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindskog
Jag har 30+20+20 mg på recept.

Har ställt samma fråga i tråden tidigare men fick inga svar, så antar att det är ovanlig dosering. Var inte min läkare som föreslog det, utan jag bad om det själv.

Jag kommer få 40+20+20 mg såvida mitt EKG imorgon ser bra ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in