2024-05-11, 18:10
Medlem
Cowpokes avatar
Hur r loading-tiderna p konsol i nextgen versionen? Blev lite sugen p att dra igng en ny survival sparning efter att ha sett serien, men r det fortf som det var frr fr jag gra det p dator d man kan modda det bttre.
Citera
2024-05-12, 22:31
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Det borde det gra, men varfr vill du inte spela med next gen uppdateringen?

Det gr jag redan, men jag lste att nya uppdateringen som kommer, kommer krngla om man spelar med mods.
Citera
2024-05-12, 22:48
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Det gr jag redan, men jag lste att nya uppdateringen som kommer, kommer krngla om man spelar med mods.

A okej d frstr jag.
Citera
2024-05-12, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Japp det blev ospelbart med en massa frysningar. Hoppas de lser det p ngot stt.
Citera
2024-05-13, 08:25
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowpoke
Hur r loading-tiderna p konsol i nextgen versionen? Blev lite sugen p att dra igng en ny survival sparning efter att ha sett serien, men r det fortf som det var frr fr jag gra det p dator d man kan modda det bttre.

Dom r vldigt snabba, r egentligen bara nr man startar upp som den mste ladda (PS5). Ngra sekunder fr att ppna sin save, sen nr man gr mellan locations mrker man inget.
Citera
2024-05-13, 23:02
Medlem
Cowpokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Dom r vldigt snabba, r egentligen bara nr man startar upp som den mste ladda (PS5). Ngra sekunder fr att ppna sin save, sen nr man gr mellan locations mrker man inget.

Hrligt! Sist jag spelade (p Pc) kunde det ta upp emot 5 minuter i loadingscreens innan jag fixade mods fr det. Sjukt att Bethesda vgrar lgga till en FoV slider dock
Citera
2024-05-13, 23:32
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Hrligt! Sist jag spelade (p Pc) kunde det ta upp emot 5 minuter i loadingscreens innan jag fixade mods fr det. Sjukt att Bethesda vgrar lgga till en FoV slider dock

S gr det fortfarande ibland p PC om man fast travellar till eller gr in eller ut ur dungeons i Financial District-omrdet. Andra stllen gr det typ gonblickligen, och ibland gr det det ven dr, men vissa gnger kan det utan frklaring fortfarande ta flera minuter.
Citera
2024-05-13, 23:53
Medlem
Cowpokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
S gr det fortfarande ibland p PC om man fast travellar till eller gr in eller ut ur dungeons i Financial District-omrdet. Andra stllen gr det typ gonblickligen, och ibland gr det det ven dr, men vissa gnger kan det utan frklaring fortfarande ta flera minuter.

Riktigt dligt att dom inte fixade allt det dr i "next gen updaten" (Fov-slider med). P dator r det ju iaf ltt att lsa med load-accelerator modden. Men nd, Bethesda r lite fr lata

Vart osker p om man vill kra p konsol nu istllet fr dator, knns skrare att kunna modda bort potentiella problem tnker jag
Citera
2024-05-14, 01:18
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Riktigt dligt att dom inte fixade allt det dr i "next gen updaten" (Fov-slider med). P dator r det ju iaf ltt att lsa med load-accelerator modden. Men nd, Bethesda r lite fr lata

Vart osker p om man vill kra p konsol nu istllet fr dator, knns skrare att kunna modda bort potentiella problem tnker jag
mus tangentbord mods och kommandokonsollen...har ps5 ens nt att stta emot?
Citera
2024-05-14, 01:47
Medlem
Cowpokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
mus tangentbord mods och kommandokonsollen...har ps5 ens nt att stta emot?

Haha nja, har mest timmar p dator men r en helt annan grej att sitta och slspela rpgs i soffan ibland Valde att kra igng nya survivalrunnen p pc nu dock!
Citera
2024-05-14, 06:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Haha nja, har mest timmar p dator men r en helt annan grej att sitta och slspela rpgs i soffan ibland
gr med pc ocks, jag ligger ned i sngen med tangentbordet p magen och musen till hger, perfekt att bara kunna trycka escape, stnga av monitorn och sen vnda sig om o somna p 8 sekunder

har kontroller till bla nintendoemulator och tycker det r mer krvande.
Citera
2024-05-19, 22:02
Medlem
drinksareonmes avatar
Drog igenom far harbor en gng till. Hade frtrngt delen dr mste hitta cyborgens minnen. Hur i helvete tnkte Bethesda dr. r en riktigt bra dlc annars men den delen frstr verkligen helheten. Som tur var fanns det en modd som gr att man kan slippa gra skiten men f minnena nd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in