2024-12-28, 10:32
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sLiN.
Overground?

Mycket bra, tack.
Fanns dock inte där
Citera
2024-12-29, 09:10
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rafferaffelito
Ruggig besvikelse den domen, någon man sett upp till och alltid varit taggad när något nytt dykt upp längst linje 18, eller andra linjer men oftast så kunde man se nya grejer längst linje 18. Men under den perioden och längst samma veva som det hände så var det ju två andra writers som outades som PDFiler på instagram, dock ingen som var i närheten av honom vad gäller legendstatus.
Jag hittar inte Pivo79s inlägg men jag antar att ni pratar om RECKS MDE och att du tänker på EZTIK från Södertälje? Skriv ut deras tags så ofta som möjligt, låt ingen glömma vilka de är..
Citera
2025-02-13, 15:43
Medlem
Hur är CF fortfarande så dåliga?

Jag blir trött på att alla ska hålla på och ge CF en massa beröm, de kan inte måla. Det ända de kan göra är att måla tåg men det blir ju PISS fult när de kör man tycker ju att de borde ha lärt sig lite på de 5 åren de har kört. De har ingen stil alla deras letter structure är på en annan planet.
Citera
2025-02-13, 16:01
Medlem
Ett helt område/ort här omkring var nedkladdat av "cf" för några år sedan. Ingen stil, ingen beaktning i val av platser eller någonting. Bara fult kladdat "c f" överallt. Helt meningslöst såg det ut. Slarvigt & smaklöst.

Så vilka då "alla"...
Citera
2025-02-13, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollpanoll
Ett helt område/ort här omkring var nedkladdat av "cf" för några år sedan. Ingen stil, ingen beaktning i val av platser eller någonting. Bara fult kladdat "c f" överallt. Helt meningslöst såg det ut. Slarvigt & smaklöst.

Så vilka då "alla"...
Jo jag tänker de flesta på instagram. Men de vågar nog förmodligen inte säga något.
Citera
2025-02-14, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejor
Jag blir trött på att alla ska hålla på och ge CF en massa beröm, de kan inte måla. Det ända de kan göra är att måla tåg men det blir ju PISS fult när de kör man tycker ju att de borde ha lärt sig lite på de 5 åren de har kört. De har ingen stil alla deras letter structure är på en annan planet.

Håller med. Det är inte duktiga på att måla alls men målar tåg av någon anledning, förmodligen för att det är djurgårdare och folk i NAR är också det. Har de verkligen målat i 5 år? Det är ju helt bedrövligt.. Ingen stil eller något hahaha.
Citera
2025-02-14, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xiebaolao666
Håller med. Det är inte duktiga på att måla alls men målar tåg av någon anledning, förmodligen för att det är djurgårdare och folk i NAR är också det. Har de verkligen målat i 5 år? Det är ju helt bedrövligt.. Ingen stil eller något hahaha.
Japp det stämmer 5år. NAR har några riktigt bra målare dock som faktiskt kan måla t.ex Åke han är riktigt fet men de har också andra bra jämfört mot CF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in