Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-06-15, 14:58
  #37
Medlem
Abbadohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deusfan
15" är mycket behändigare att hantera men om du ska köpa en dator som är lätt att hantera så kan du likaväl köpa en penna.

En penna?
Citera
2011-11-02, 22:09
  #38
Medlem
Tjo!

Fick med g53sw idag !
Den är fin men full av massa "asus skit"
och det strular direkt.....

p5k nånting måste köras med en asus dator när jag startar upp ....

och ATK1000 finns inte eller nått sånt så kan inte justera med knapparna " ögat " ändra hastigheten på datorn..

Är det bäst att installerat ett helt nytt operativsystem o installera drivrutiner sj på den?
altså ta bort allt o göra om den själv....

kommer jag få igång alla knappar osv o kommer den fungera korrekt ?

mvh
Citera
2011-11-03, 19:43
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fag1
Tjo!

Fick med g53sw idag !
Den är fin men full av massa "asus skit"
och det strular direkt.....

p5k nånting måste köras med en asus dator när jag startar upp ....

och ATK1000 finns inte eller nått sånt så kan inte justera med knapparna " ögat " ändra hastigheten på datorn..

Är det bäst att installerat ett helt nytt operativsystem o installera drivrutiner sj på den?
altså ta bort allt o göra om den själv....

kommer jag få igång alla knappar osv o kommer den fungera korrekt ?

mvh

Som du beskriver det så låter den "trasig" eller så har du inte uppdaterat alla drivrutiner. Att installera om operativsystemet är förmodligen inte nödvändigt.

Ladda ner ccleaner om du vill rensa datorn på förinstallerat skit.
Citera
2012-04-24, 09:22
  #40
Medlem
JesperLs avatar
Får hem en G53 idag (i7 gtx560 8gb ram) någon vad tycker ni som redan har den om den? Byter från en macbook pro 2010 så är ju ganska stor skillnad både i prestanda och storlek/tyngd:P
Citera
2012-04-24, 10:03
  #41
Medlem
L4V4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesperL
Får hem en G53 idag (i7 gtx560 8gb ram) någon vad tycker ni som redan har den om den? Byter från en macbook pro 2010 så är ju ganska stor skillnad både i prestanda och storlek/tyngd:P

Frågar du vad folk tycker om den eller, jag menar det kvittar ju vad andra tycker om du redan har köpt den?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback