2021-10-04, 13:49
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag har precis skaffat Arma 3 och tänkte spela singelplayer för att komma in i det lite innan jag kör MP. Problemet är att jag kan inte spara där jag är. Funktionen går inte att aktivera. Jag har inte kommit så långt, är i ett av de första uppdragen där min polare dör av att gå på en mina och jag måste ta mig genom skogen för att möta upp ett par andra. Jag har träffat dom och har tagit mig vidare en bit till, men när jag var tvungen att sluta spela så kunde jag inte spara.

Jag är tvungen att börja om varenda gång från uppdraget där polaren går på en mina. Är det någon som vet vad det beror på?

Länge sedan jag lira Arma men om jag kommer ihåg rätt måste du aktivera multi save för att det ska fungera spara beroende på vilken svårighetsgrad du kör.
Citera
2024-09-01, 19:34
Medlem
Hej, har spelat nu Arma 3 ett tag men inte kunnat kommunicera med andra alls , nu när jag vill in å spela multi palyer så måste jag kunna snacka med dom andra men det går inte, när jag loggar in på en server så har alla utom jag en högtalare på höger sida, varför?? vad har jag inte ställt in? min mic funkar i alla andra spel.
någon som kan hjälpa mig med detta??
Citera
2024-09-19, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trorintejagvet
Hej, har spelat nu Arma 3 ett tag men inte kunnat kommunicera med andra alls , nu när jag vill in å spela multi palyer så måste jag kunna snacka med dom andra men det går inte, när jag loggar in på en server så har alla utom jag en högtalare på höger sida, varför?? vad har jag inte ställt in? min mic funkar i alla andra spel.
någon som kan hjälpa mig med detta??

Håller du in CAP's när du pratar? och bytt till rätt kanal men , och ., tror jag det va, ett tag sen jag lirade Arma 3
Citera
2024-09-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Håller du in CAP's när du pratar? och bytt till rätt kanal men , och ., tror jag det va, ett tag sen jag lirade Arma 3

tack för hjälpen, ja jag höll inne cap och bytade kanaler osv, det var nått fel så jag fick ominstallera hela datorn så funka det !
tack som sagt!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in