Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 14:14
Medlem
Kan det verkligen vara sant? Kan någon tänka sig en presentation på en dejtingsida som ger 800 svar (sålänge det inte är Brad Pitt som annonserar vill säga). Tror någon att en bild på Juholt + text skulle ge mer än en handfull svar?

Jag tycker mig börja se mytoman-tendenser hos valrossen...

Någon som vet vilken dejtingsida han använde sig av förresten?

Ni träffades via nätet.

- Jag fick 800 svar på min annons. Att gå igenom dem var ett rent nöje. Åsa gick till kvartsfinal, semifinal, final och vann. När jag träffade henne första gången fick hon sitta med mig och lyssna på Johnny Cashs "Hurt", den djupt deprimerande låten har varit viktig för mig i livets privata motgångar. Hon klarade det. Och på vår första semester drog jag med henne till Vitryssland. Hon klarade det också och då klarar hon allt.

http://www.expressen.se/nyheter/1.24...-pa-min-annons
Citera
2011-05-22, 14:19
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebook
Kan det verkligen vara sant? Kan någon tänka sig en presentation på en dejtingsida som ger 800 svar (sålänge det inte är Brad Pitt som annonserar vill säga). Tror någon att en bild på Juholt + text skulle ge mer än en handfull svar?

Som man får man inga "ansökningar" om man är man. Tvärtom. Man får jaga.
800 svar är helt orimligt.
Och om haggan han polar med var den bäta av dom 800 så undrar man vad dom andra är för figurer. Hinseberg har inte 800 platser. Har dom ens 80?

Allt mer talar för att det är något fel på Juholt. Att karln är galen.
Citera
2011-05-22, 14:26
Medlem
Väldigt mycket Hollywood över hans svar kan jag tycka. Är han ärlig med det han säger, eller vill han bara vara djup och intressant i andras ögon?
Citera
2011-05-22, 14:28
Bannlyst
Sambo med en kriminell och blåljuger gärna för att framhäva sig själv. Jag tror inte heller att hans putslustighet kommer att gagna honom. Var detta det bästa sossarna kunde skaka fram? Tack gode gud för Håkan Juholt. Tänk om det blivit Bodström eller Wallström... då hade Alliansen fått oroa sig ordentligt.
Citera
2011-05-22, 14:38
Medlem
Durkheims avatar
Citat:

Jag tycker mig börja se mytoman-tendenser hos valrossen...

Någon som vet vilken dejtingsida han använde sig av förresten?

Ni träffades via nätet.

- Jag fick 800 svar på min annons. Att gå igenom dem var ett rent nöje. Åsa gick till kvartsfinal, semifinal, final och vann. När jag träffade henne första gången fick hon sitta med mig och lyssna på Johnny Cashs "Hurt", den djupt deprimerande låten har varit viktig för mig i livets privata motgångar. Hon klarade det. Och på vår första semester drog jag med henne till Vitryssland. Hon klarade det också och då klarar hon allt.

http://www.expressen.se/nyheter/1.24...-pa-min-annons
Så snorbromsen Juholt lägger upp en kontaktannons på internet, får 800 svar, varav den bästa kandidaten är en kriminell tant som han försöker skrämma bort, men hon är för desperat för att lyssna på varningsklockorna? Herregud, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Den enda likheten med Hollywood är psykologiska thrillers. Men vem är läskigast?
Citera
2011-05-22, 14:49
Bannlyst
Det här bevisar ju bara att politiker är riktiga jävla miffon, och de är sinnesjuka en stor andel av dem.
Citera
2011-05-22, 14:53
Medlem
fintnirs avatar
Håkan 'Djuret' Juholt, vad ska man säga om karln? Om jag skall vara brutalt ärligt måste jag erkänna att jag aldrig tidigare hade hört talas om mannen innan han gick och blev partiordförande. Jag hade endast sett honom vid något tillfälle i bakrunden med den bestämda tron att han var ytterligare en i mängden av Sahlins inkvoterade nysvenskar, i.e Iljan Batjlan, Nalin Baksi Pekgul, Ibrahim Baylan osv, så jag blev själv lätt chockad över att man valde honom när man hade den välpolerade populistiske ungtuppen Mikael Damberg till sitt förfogande.

Min initiala reaktion är att han gjort ett horribelt jobb än så länge. Hela upplägget från Djurholts sida är så patetiskt orkestrerat och tillgjort, man ser verkligen enormt tydligt att han försöker bygga upp en allmän "image" för att appellera till folkmassorna. Det hela blir så krystat att man vill skratta, allt från att profilera sig som Palme-esque med folkhemsretorik som en gammelsosse, till att försöka pränta in bilden som lättsam och rolig genom att dra malplacerade skämt hipp som happ, till att använda som grövsta argument mot Reinfeldt - att han inte har någon viktig profilfråga att luta sig tillbaka på - och därför som motreaktion börja dalta om barnfattigdom, som tydligen Juholt vill förknippas med eftersom det är en sådan viktig fråga... Ingen kanonstart direkt.
Citera
2011-05-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif D
Som man får man inga "ansökningar" om man är man. Tvärtom. Man får jaga.
800 svar är helt orimligt.
Och om haggan han polar med var den bäta av dom 800 så undrar man vad dom andra är för figurer. Hinseberg har inte 800 platser. Har dom ens 80?

Allt mer talar för att det är något fel på Juholt. Att karln är galen.
Ha ha 800 svar på en kontaktannons på en dejtingsida om man är man låter väldigt mycket. Kan tänka mig att tjejer kan få så många svar, om de ser bra ut. Men en kille?

Förmodligen var hans sambo den enda som svarade. Men han vill väl få henne att verka speciell.
Citera
2011-05-22, 15:33
Medlem
Citat:
Och på vår första semester drog jag med henne till Vitryssland. Hon klarade det också och då klarar hon allt.

Coolt att dra till Vitryssland på semester. Var det där han fick inspiration till Borat-mustaschen månntro?
Senast redigerad av Varnagel 2011-05-22 kl. 15:36.
Citera
2011-05-22, 15:39
Medlem
Vitryssland på semester gillar jag. Men Juholt måste vara psykopat om han inte är medveten om att han är väldigt självgod och egocentrisk i intervjun. Hur många, möjligtvis utöver någon partikamrat, har kallat honom "Oskarshamns fjärde kärnkraftverk"? Hans föregångare skulle dessutom ha varit mer ödmjuka och tonat ned sin egoistiska dröm att bli statsminister.

Antingen är han spritt språngande galen, eller också är det en misslyckad Obama-inspirerad partistrategi att gå emot jantelagen och våga visa "självförtroende".
Senast redigerad av narcissist_ 2011-05-22 kl. 15:43.
Citera
2011-05-22, 15:52
Medlem
Ronny Grosders avatar
Att denna potatisman skulle få åttahundra svar tror jag icke på.

Det framstår som än sjukare då han inte ens hade en bild på sig.

Källa:
http://www.nyheterna.net/nyheter/osk...toa_oever_ural
Citera
2011-05-22, 15:59
Medlem
Durkheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronny Grosder
Att denna potatisman skulle få åttahundra svar tror jag icke på.

Det framstår som än sjukare då han inte ens hade en bild på sig.

Källa:
http://www.nyheterna.net/nyheter/osk...toa_oever_ural
"- Ja, och jag tycker att Domus ska heta Domus, och inte en massa andra namn!"

Är det en sådan person man vill ska leda Sverige in i framtiden? En person som blir upprörd av att ett privat företag byter namn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in