Citat:
Ursprungligen postat av
chillikungen
Är f-phennibut narkotikaklassad ? Är den bättre? Provat phenibut hlc vid många tillfällen och från olika shoppar men var grymt besviken. Provat doser från 500mg till 2g även fått svårt att sova av det ibland tvärtom vad alla säger.
Jag känner inte till att någon variant av Phenibut(Fenibut) skulle vara narkotika, då vill jag gärna se papper på det från myndigheterna. Jag hittar ingenting om det, inte ens rättsmedicinalverket testar för någon variant av Fenibut och dom testar väldigt många olika så kallade "internetdroger"
https://www.rmv.se/analyser/nya-psyk...nternetdroger/
Du borde inte beställa mer Phenibut, det är uppenbart inte för dig. Sådan stor skillnad är det fan inte på dom olika varianterna. Och du borde absolut inte trycka i dig 2g. 250mg 2-3 gånger om dagen är rekommenderad dos. 2g kommer bara ge dig biverkningar. Står till och med på bipacksedeln att man aldrig får ta mer än 750mg i en dos..
EDIT: Syftar på HCL, dos på dom andra varianterna kan jag inte. Men du borde verkligen inte trycka i dig stora mängder. 250mg hjälper, funkar inte det ska du inte öka utan i stället strunta i det.