Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-10-16, 03:00
Medlem
Rubbes avatar
Jag lste nnstans hromveckan (aftonbladet.se?) att denna tjnst skulle bli tillgnglig i Sverige under Oktober. Jag hittar ingenting p apple.se:s hemsida och inte nn annanstans heller. S nu undrar jag om nn hrinne har hrt nt mer konkret och isfall varifrn och nr det skulle brja glla?

Brja nu inte diskutera hur jag kan vara s korkad att jag vill betala fr mp3r, det handlar om att jag hittar grejer dr som jag inte lyckats leta upp p andra stllen, ganska gott om sdana dessutom.
Citera
2004-10-16, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Jag lste nnstans hromveckan (aftonbladet.se?) att denna tjnst skulle bli tillgnglig i Sverige under Oktober. Jag hittar ingenting p apple.se:s hemsida och inte nn annanstans heller. S nu undrar jag om nn hrinne har hrt nt mer konkret och isfall varifrn och nr det skulle brja glla?

Brja nu inte diskutera hur jag kan vara s korkad att jag vill betala fr mp3r, det handlar om att jag hittar grejer dr som jag inte lyckats leta upp p andra stllen, ganska gott om sdana dessutom.

deras mp3 or har bra ljudkvalitet (320 kbps tror jag) r de tillrckligt billiga skulle jag ltt kunna spendera ett par hundra p ltar jag verkligen vill ha
Citera
2004-10-16, 13:30
Medlem
pockis avatar
Dom anvnder AAC 128kbps
Citera
2004-10-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pocki
Dom anvnder AAC 128kbps

jag tar tillbaka allt
Citera
2004-10-16, 13:47
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe

http://www.nyteknik.se/art/36854
Citera
2004-10-17, 02:03
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
http://www.nyteknik.se/art/36854

Det sg ju. Det r alldeles skert de svenska skivbolagen som strular, de verkar uppenbarligen inte vilja ha nn framtid. Sverige borde ju annars ligga ganska bra till d vi dels konsumerar ganska mycket musik och dels r ganska aktiva nr det gller internet och nedladdning. Det vore ju t. ex orttvist att ppna tjnsten i Spanien dr ingen lngre kper original-skivor och dr nedladdningen inte ntt samma hjder som hr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in