Frra veckan hade jag vgarna frbi Dresden och tnkte ha lite kul vid sidan av jobbet. Iphonen fick hjlpa mig att hitta ngt att hitta p en lat eftermiddag. Fastnade fr ett stlle som verkade ha ppet och hade gott om tjejer att vlja p. Vid 15 p eftermiddagen var det verkligen stiltje och alla mtte vnligt upp i trappan och hlsade fint en och en och efter lite tvekan fastnade jag fr
http://www.ddsex.de/girls_more.php?girlsid=131. Det stod mellan henne och en till som jag inte hittar p hemsidan men det fr vl bli hon nsta gng istllet...
Snabb dusch och gjorde upp om priset, 80Euro fr en halvtimme. Stort fint rum och bred skn sng. Hon var ny, lite osker, inte speciellt bra p engelska och konstigt nog knappt p tyska heller men vi fick kra mest kroppssprk och lite blandade fraser d min spanska inte r ngt vidare. Men det kan ju kvitta d hon var jkligt lcker och bra p sina saker.
Utan vidare fr hon en 9/10 bde fr utseende, sttet hon "tog hand om" en och sexet var riktigt bra. Av sju sexkp i diverse olika lnder var detta klart det mest minnesvrda. Kanske hade det att gra med att hon var ny och lite osker och verkligen anstrngde sig bra mkt mer n normalt fr att gra det riktigt sknt. Sg supersknt och vldigt djupt och trng var hon med. Och sdant uppskattas ju.
S, klar rekommendation om ni skulle snubbla frbi Dresden!