Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 14:55
  #1093
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksdrotsen
Vad är era erfarenheter av såna där övningar? Fick ni också utlösning uppe på repet?
Nej, eftersom vi inte är utvecklade i så tidig ålder att få det då. Det är alltså omöjligt.
Citera
2024-04-14, 15:21
  #1094
Medlem
Jag har inte läst alla Riksdrotsens trådar, men något ligger det i vad han säger här.

Jag minns från min skoltid - det måste ha varit i högstadiet för vi hade en riktig gymnastiksal. Bland annat fanns ett antal grova rep som var fästade i taket och som man kunde dra ut i salen och sedan skulle vi grabbar klättra uppför dem. Minns att det liksom pirrade skönt i snoppen när man hade kommit en bit upp.

Man förstod väl inte riktigt var den där känslan kom ifrån, vi var väl 13 - 14 år kanske. Ingen som fick utlösning heller, men jag minns just den där pirrande känslan i snoppen. Tror att någon av klasskamraterna också kommenterade det någon gång, men det var inget vi pratade så mycket om.
Citera
2024-04-14, 16:01
  #1095
Medlem
bithaxs avatar
Jo det brukade funka för mig också.
När man hänger i t.ex ett rep och håller upp knäna så misstänker jag att man skapar ett tryck på prostatan på något sätt.

Det var tillräckligt för att få utlösning i unga år innan man lärt sig runka. Jag brukade hänga på en kant på ett skåp i mitt rum. Ett lite väl jobbigt sätt att onanera på dock.
Citera
2024-04-14, 20:11
  #1096
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jo det brukade funka för mig också.
När man hänger i t.ex ett rep och håller upp knäna så misstänker jag att man skapar ett tryck på prostatan på något sätt.

Det var tillräckligt för att få utlösning i unga år innan man lärt sig runka. Jag brukade hänga på en kant på ett skåp i mitt rum. Ett lite väl jobbigt sätt att onanera på dock.

Det har jag aldrig hört om, men jag minns någon som sa att han som väldigt ung tonåring en gång fick orgasm genom att spänna ben och pc-musklen samtidigt som han var kåt och fantiserade om sex.
Citera
2024-04-15, 08:30
  #1097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksdrotsen
Det var inte själva gnidandet mot repet som gav utlösningen, utan att det var att jag ansträngde mig så hårt att jag blev helt utmattad. Då kom utlösningen. Jag tror jag var 7 år första gången jag upptäckte det. Den gången klättrade jag på en gungställning, men jag använde oftast dörrar som jag klängde på.
Det var lite pinsamt i gymnastiken när vi skulle klättra i rep, eftersom vi hade en extremt sexig gympafröken. Hon visste säkert hur det stod till med oss pojkar när vi kommit ända längst upp på repet. Att komma ner med ståkuk var inte heller lätt...det var bara att acceptera att man hade ståkuk, och hoppas att fröken inte såg.

Vad är era erfarenheter av såna där övningar? Fick ni också utlösning uppe på repet?

Jag fick alltid stånd när jag klättrade på repet. För mig var det friktionen som gjorde, inte något annat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback