2017-01-01, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Viagatan 4 är gatuadressen till Kumlafängelset!
Ägare till ett företag kan man vara fast man sitter inne.
Det lite konstiga är att Adama fortfarande är folkbokförd i Sverige, dock utan adress. Om han är utvisad borde han inte finnas kvar i folkbokföringen...
Står adressen på ens företag på senast kända om man får skyddade uppgifter?
Citera
2017-01-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulls1
Står adressen på ens företag på senast kända om man får skyddade uppgifter?
Bra fråga. Företagets adressuppgift borde ligga kvar. Innehavare/delägare brukar anges "skyddad personuppgift" samt födelseår.
Men Diarra har ingen skyddad ID.
Citera
2017-01-01, 23:23
Bannlyst
Citat:
Bra fråga. Företagets adressuppgift borde ligga kvar. Innehavare/delägare brukar anges "skyddad personuppgift" samt födelseår.
Men Diarra har ingen skyddad ID.

av vad jag läst borde det va en jävla massa folk som skulle velat spöa han.
har han klarat sig utan att få däng mens han suttit?
Citera
2017-03-10, 14:19
Medlem
Har inte den här fruktansvärda individen blivit utsläppt från fängelset? Blev han utvisad?
Citera
2017-03-12, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tradgudarsland
Har inte den här fruktansvärda individen blivit utsläppt från fängelset? Blev han utvisad?

vet inte om han e färdigbehanlad hos kriminalvården.
vet inte om han ännu e utvisad men han dömdes till utvisning, jadå!

då kanske Kristina Eriksson gör en vända till ner till Afrikat för att söka upp han? för å gulla med han en gång till? det var hon som tog hit mördaren. en pigg tant. sugen på pigga pojkar. hon e svärmor till han Manuel Knight som blitt avslöjad som totalbeddragare och miljonär. lustig familj
Citera
2020-01-28, 10:02
Medlem
Citat:
Viagatan 4 är gatuadressen till Kumlafängelset!
Ägare till ett företag kan man vara fast man sitter inne.
Det lite konstiga är att Adama fortfarande är folkbokförd i Sverige, dock utan adress. Om han är utvisad borde han inte finnas kvar i folkbokföringen...
Jag hittar inte Adama längre på Ratsit. Förhoppningsvis är han utvisad men kan naturligtvis fått skyddad identitet. Han bör vid detta laget blivit frigiven.
Citera
2022-10-10, 16:33
Medlem
hroobarbs avatar
Finns det någon info om var exakt liket hittades? Har alltid haft för mig att det var endast 15-20 meter från var jag råkade bo då 2011. Minns dock inte var jag fått den informationen.
Citera
2022-11-16, 17:46
Medlem
Det var i den lilla skogsdunge precis till höger om husen. Liten bergvägg och sen en bit in vid skogen.
Citera
2022-11-30, 16:55
Medlem
Nån som kan lägga upp stämningsansökan, fup och dom? (Kunde inte öppna den dom som var länkad.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in