2004-10-19, 14:50
Medlem
MisterGGs avatar
Tjenis!

Jag ska blondera mig idag. Och nu har det medlet jag köpt tidigare har tydligen slutas säljas ? ( Jane helen ultrablond)

Har ni något tips på ett bra medel som ger bra resultat? Jag vill inte bli "pippi gul " i håret. Gärna lite mer åt det "vita hållet än gula" .

Jag vill inte använda citron om någon nu skulle få för sig att tipsa om det! Det ska vara någorlunda skonsamt mot håret.

Tack på förhand !
Citera
2004-10-19, 14:55
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Tjenis!

Jag ska blondera mig idag. Och nu har det medlet jag köpt tidigare har tydligen slutas säljas ? ( Jane helen ultrablond)

Har ni något tips på ett bra medel som ger bra resultat? Jag vill inte bli "pippi gul " i håret. Gärna lite mer åt det "vita hållet än gula" .

Jag vill inte använda citron om någon nu skulle få för sig att tipsa om det! Det ska vara någorlunda skonsamt mot håret.

Tack på förhand !

Skonsam blondering? Gå till någon hårsalong som använder ekologiska produkter och fråga... väteperoxid är väl det klassiska annars, men skonsamt är det knappast.
Citera
2004-10-19, 15:38
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Skonsam blondering? Gå till någon hårsalong som använder ekologiska produkter och fråga... väteperoxid är väl det klassiska annars, men skonsamt är det knappast.

Tack för svaret!

Medlet jag köper annars är det ammoniak i ( luktar som det ) och det funkar bra med håret..Citron däremot sliter ju ut håret nåt fruktansvärt..
Citera
2004-10-19, 17:05
Medlem
fnus avatar
Ett tips? Gör det inte.
Citera
2004-10-22, 19:38
Medlem
hehe... citron? det fungerar... har jag hört...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in