Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-05, 23:03
  #1381
Medlem
Typemynames avatar
Jo jag har betalat sen starten och betalar än idag.

Säga vad man vill men underhållande är dem iaf.
Citera
2018-10-16, 15:21
  #1382
Medlem
Jag har haft premium det senaste året. Otroligt värt!
Alla tre jobbar heltid med podden nu har jag förstått.

Jag betalar hellre 39kr/månaden för en rolig och underhållande podd utan en massa reklam och skit. Youtube-klippen de släpper på fredagar är också riktigt bra
Citera
2018-11-18, 14:34
  #1383
Medlem
namerlesss avatar
Någon som var på deras liveshow igår och kan uttala sig om hur den var?
Citera
2019-01-16, 08:14
  #1384
Medlem
Whosefs avatar
De avslutar podden efter sin turné.

Under 24-timmars-inspelningen de gjorde insinuerades det ett flertalet gånger att de är redo för nya utmaningar.
Nu i senaste avsnittet sa woolke att de tar en dag i taget. När de sedan pratade om framtiden säger han ”det vi sa igår” och mathie svarar ”allting har ett end”.
De kommer exempelvis inte ens göra den årliga livenommenteringen till oscarsgalan. Jag tror att de känner att de gjort detta tillräckligt.
Jag har frågat alla i tfk via sociala medier om detta är fallet, men helt utan svar. Antar att de vill offentliggöra detta till alla samtidigt. Tråkigt måste jag säga !
Citera
2019-01-16, 08:53
  #1385
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whosef
De avslutar podden efter sin turné.

Under 24-timmars-inspelningen de gjorde insinuerades det ett flertalet gånger att de är redo för nya utmaningar.
Nu i senaste avsnittet sa woolke att de tar en dag i taget. När de sedan pratade om framtiden säger han ”det vi sa igår” och mathie svarar ”allting har ett end”.
De kommer exempelvis inte ens göra den årliga livenommenteringen till oscarsgalan. Jag tror att de känner att de gjort detta tillräckligt.
Jag har frågat alla i tfk via sociala medier om detta är fallet, men helt utan svar. Antar att de vill offentliggöra detta till alla samtidigt. Tråkigt måste jag säga !
Samtidigt lever de väl ganska gott på podden? Ingen av dem har väl ett vanligt jobb, och det låter som att de har en del pengar att röra sig med. Känns konstigt att de skulle ge upp allt det där. Kanske att de i sådana fall låter premium övergå till något annat, typ att de istället för podden gör videosändningar för premiummedlemmar.
Citera
2019-02-04, 07:27
  #1386
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whosef
De avslutar podden efter sin turné.

Under 24-timmars-inspelningen de gjorde insinuerades det ett flertalet gånger att de är redo för nya utmaningar.
Nu i senaste avsnittet sa woolke att de tar en dag i taget. När de sedan pratade om framtiden säger han ”det vi sa igår” och mathie svarar ”allting har ett end”.
De kommer exempelvis inte ens göra den årliga livenommenteringen till oscarsgalan. Jag tror att de känner att de gjort detta tillräckligt.
Jag har frågat alla i tfk via sociala medier om detta är fallet, men helt utan svar. Antar att de vill offentliggöra detta till alla samtidigt. Tråkigt måste jag säga !
Varför skulle dom sluta?

Tog förresten hem appen idag. Blev lite sugen igen.
Någon som vet vilket avsnitt dom gick över till appen? Det var ungefär då jag slutade lyssna.
Citera
2019-02-04, 08:41
  #1387
Medlem
snikvards avatar
Någon som vet om det går att lyssna på deras avsnitt på hemsidan (via dator) som betalande medlem? Lyssnar aldrig på poddar i mobilen men gjorde det en kort period eftersom det var två veckor gratis, sen blev det för omständigt att hålla på med appen och öronsnäckor och skit när man bara ville ha lite underhållning när man gibbar på datorn. Deras hemsida och Q&A nämner inget om möjligheten att lyssna direkt på hemsidan.
Citera
2019-02-05, 13:45
  #1388
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whosef
De avslutar podden efter sin turné.

Under 24-timmars-inspelningen de gjorde insinuerades det ett flertalet gånger att de är redo för nya utmaningar.
Nu i senaste avsnittet sa woolke att de tar en dag i taget. När de sedan pratade om framtiden säger han ”det vi sa igår” och mathie svarar ”allting har ett end”.
De kommer exempelvis inte ens göra den årliga livenommenteringen till oscarsgalan. Jag tror att de känner att de gjort detta tillräckligt.
Jag har frågat alla i tfk via sociala medier om detta är fallet, men helt utan svar. Antar att de vill offentliggöra detta till alla samtidigt. Tråkigt måste jag säga !

Nja.. Tycker det märks att grabbarna fortfarande tyckaer podden och "TFK" är givande. Även om Mathie alltid varit den som är mest taggad så tycker jag att både johan och woolke verkar engagerade
Citera
2019-02-10, 00:41
  #1389
Medlem
Att ta betalt för podden blev deras undergång..
Citera
2019-02-10, 06:18
  #1390
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Att ta betalt för podden blev deras undergång..


Om deras undergång är att alla tre endast jobbar med podden numera och verkar ha mycket pengar att röra sig med, och att man kör en liveturne i 4 städer för tillfället där man sålt på bra med biljetter, ja då verkar deras undergång inte vara helt dum alltså.
Citera
2019-02-10, 09:56
  #1391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Om deras undergång är att alla tre endast jobbar med podden numera och verkar ha mycket pengar att röra sig med, och att man kör en liveturne i 4 städer för tillfället där man sålt på bra med biljetter, ja då verkar deras undergång inte vara helt dum alltså.

jo precis, dom åker utomlands hela tiden, och köper dyra bilar..dom formligen vältrar sig i lyx.. håller med
Citera
2019-02-10, 09:58
  #1392
Medlem
Hur kommer det sig att alla blev singlar? Alla relationer dog ut, var det pga podden? Johan stod kvar själv med en nybyggd villa tex...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback