Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-12, 22:46
  #1
Medlem
Gameboy92s avatar
Har läst hans verk sedan jag var tolv, även om de inte längre funkar som runkmaterial så är det fortfarande fantastiska teckningar och berättelser. Någon som håller med? eller har en annan åsikt?
Citera
2011-06-12, 22:54
  #2
Medlem
rickiros avatar
Minns tiden man gick igång på detta. Vilket barn man va
Citera
2011-06-12, 23:16
  #3
Medlem
Gameboy92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickiro
Minns tiden man gick igång på detta. Vilket barn man va

Verkligen Nu när jag läser dem skrattar jag lite åt att ett par tecknade tuttar var tillräckligt, en enklare tid, en bättre tid Fan ta dig Rocco Siffredi, dina filmer har förstört mitt liv (men jag älskar dig ändå).
Citera
2011-06-12, 23:58
  #4
Avstängd
PerschlarFundrons avatar
Jag erkänner också att jag blir lite "kåt" när jag ser Manaras teckningar. Dessutom har jag nån gång blivit kåt av innehållet i S Clay Wilson sjuka serier!

80talets serietidning POX innehöll en hel del godis...
Citera
2011-06-12, 23:59
  #5
Moderator
Popesizes avatar
Känner igen teckningarna. Visst gick man igång på dem som ung... Å andra sidan så räckte det med infödingarna i fantomen-tidningarna på den tiden

Om man bortser från teckningarna, är serierna läsvärda? Googlade lite på namnet och fick se att han varit med och gjort en X-menserie. Låter intressant.
Citera
2011-06-13, 00:04
  #6
Avstängd
PerschlarFundrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Känner igen teckningarna. Visst gick man igång på dem som ung... Å andra sidan så räckte det med infödingarna i fantomen-tidningarna på den tiden

Om man bortser från teckningarna, är serierna läsvärda? Googlade lite på namnet och fick se att han varit med och gjort en X-menserie. Låter intressant.
Mycket läsvärda. Prova "Click!".
__________________
Senast redigerad av PerschlarFundron 2011-06-13 kl. 00:06.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback