Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2011-06-28, 00:06
Medlem
jag fick riktigt bra hallisar nr jag brjade med stilnoct! den bsta var nr tv sm danskar flg i vg med min IKEA lampa som en luftballong! och jag ropade lycka till p er resa min sambo vnde sig och sa att hon inte skulle ngonstans hahaha fy fan det var roligt! jag mste nog ta ett uppehll nu fr jag kan ta 50mg utan effekt!!!
Citera
2011-06-28, 00:13
Medlem
Sothiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
jag fick riktigt bra hallisar nr jag brjade med stilnoct! den bsta var nr tv sm danskar flg i vg med min IKEA lampa som en luftballong! och jag ropade lycka till p er resa min sambo vnde sig och sa att hon inte skulle ngonstans hahaha fy fan det var roligt! jag mste nog ta ett uppehll nu fr jag kan ta 50mg utan effekt!!!
Om det dr r sant s gjorde det fan min kvll! Roligaste jag lst p lnge
Citera
2011-06-28, 20:42
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
hahaha abow mannen
Galenskap!
Ha en bra kvll och avst stiLlisar
/InDo so seductive
Citera
2012-02-11, 04:18
Medlem
limpwalds avatar
r p 10mg stillisar atm, kan ju sga tt byrjveln rr sig mot mig och mitt skrivbord, om jag sitter vid det, anvnds som rollercaoster. Detta r sjukt. Alla mina bokstver flyger rint p skrmen och smileysarna rr sig konsekvet uoot hr. Omfg. brb ta 10 till
Citera
2012-05-28, 22:54
Medlem
Jappchoklads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
r p 10mg stillisar atm, kan ju sga tt byrjveln rr sig mot mig och mitt skrivbord, om jag sitter vid det, anvnds som rollercaoster. Detta r sjukt. Alla mina bokstver flyger rint p skrmen och smileysarna rr sig konsekvet uoot hr. Omfg. brb ta 10 till

Hahaha, vad fan?
Citera
2012-05-30, 12:52
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
troll

Dubbelseende och ljud/hrselhallucinationer r vanliga biverkningar.

Lter som en rtt klassisk stilnoctresa.

Citat:
Ursprungligen postat av GanjaChefen
Allts ni tror snubben driver men snt kan faktist hnda p Stilnoct. Kommer ihg nr jag och polaren kkade 20mg+ vart s skev att jag liksom sg han som en tgstation med huvud o jag brjade prata med massa snickare som kom in i lgenheten. Helt vrickade grejjer

Ja det kan bli minst sagt sinnessjukt Bara fr ett par mnader sedan kte jag buss med mina vnner och var p Ica maxi bla, lyckades med detta trots att jag bara satt lurad mot vggen i min sng. Inte dligt!

Min sambo som frsta 30 min trodde jag pratade i telefon kom in och filmade detta och jag reagerade inte p att hon kom in ht. Hennes Vrede var inte att leka nr jag vaknade till liv p kvllen.

Fr inte hmta ut mina stilnoct fr henne lngre n mindre ta dem fr hon blev vldigt rdd fr mig av frsteliga skl
Senast redigerad av unleash82 2012-05-30 kl. 12:59.
Citera
2012-06-01, 13:04
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jappchoklad
Hahaha, vad fan?

Sprad kvll. Stillisar r lskiga, jag upplevde en skev gravitation, jag knde verkligen helt 100%igt hur mitt skrivbord kte som en karusell, som en berg-och-dalbana, upp och ner, i sjuk hastighet, kndes som jag var tvungen att hlla i mig. Sedan nr jag la mig ner i sngen kndes det som om jag flg p en flygandematta!
Heeelt skev kvll!
Citera
2012-06-01, 13:27
Medlem
Jappchoklads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Sprad kvll. Stillisar r lskiga, jag upplevde en skev gravitation, jag knde verkligen helt 100%igt hur mitt skrivbord kte som en karusell, som en berg-och-dalbana, upp och ner, i sjuk hastighet, kndes som jag var tvungen att hlla i mig. Sedan nr jag la mig ner i sngen kndes det som om jag flg p en flygandematta!
Heeelt skev kvll!

Haha scary. Det roligaste var hur du formulerade dig. "om jag sitter vid det, anvnds som rollercaoster". Man knner igen sig.
Citera
2012-06-02, 18:30
Medlem
KonstapelGreens avatar
Har alltid velat testa Stilnoct.
Har en polare som testade, han hallucinerade fram att hans gon trillade ut.
Rtt kul sdr tyckte jag.
Citera
2012-06-03, 00:25
Medlem
ruttenfimps avatar
Testat 20mg stilnoct, inga hallisar.

Kkade 5 st 7,5mg imovane, inga hallisar.

Du r antagligen en frsking som aldrig testat droger tidigare och fick en konstig reaktion.

EDIT: Vet att man kan hallucinera men detta lter som svamp nstan. Ingen tolerans i huvudtaget nr dem gnger jag konsumerat zolpidem.
Senast redigerad av ruttenfimp 2012-06-03 kl. 00:28.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in