• 1
  • 2
2011-06-16, 10:24
Medlem
Ja du!
Svårt att säga,tillverkas så jävla mycket olika sorter å former av just dianabol nuförtiden,vet dock att det ej funnits speciellt mycket från ryssland i dianabol väg på burk som varit äkta under tidigare år,men detta kanske är ngt som funkar??

Hoppas på det bästa,håller mig själv till lite mera säkrare o kända dianabol som funkat bra på andra som kurat på med dem innan,men som sagt kanske funkar bra även fast jag själv är misstänksam mot det mesta från den regionen under de senaste antalet år!

Skulle väl möjligen vara farmak propionaten 50mg som jag ej haft ngt problem med under åren,såå tjaa lycka till och håll oss alla informerade om hur dessa verkar funka!

15-25mg skulle nog vara en ok 1a dosering,olika från person t person,själv aldrig lägre än 25mg/d tilsammans med ngn form av testosteron under och efter hela dianabol kuren för bra effekt i slutenden!

MVH
Citera
2011-06-16, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Haha ja får göra det, sk bara försöka fixa fram Nolvadex med.

Edit: Var kan man beställa Nolvadex inrikes (om det ens går).

JO det finns flera ställen inrikes som har bra nolvadex/tamoxifen i detta land.SA,DP osv har riktigt bra nolvadex för en mindre summa!

MVH
Citera
2011-06-16, 10:35
Medlem
Hej!
När ändå dianbol är uppe på tråden så kanske jag kan passa på att kolla hur dp´s BRITISH DISP THAI 5 DIANABOL 5MG funkar nuförtiden?

Är de fortfarande bra effekt på dessa eller har det ändrats sedan dessa kom in i lager för ett bra tag sedan??

MVH
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in