Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-26, 14:09
  #1021
Medlem
Jag tänkte inte alls tyvärr.
Citera
2021-01-26, 15:06
  #1022
Medlem
avsmakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia00
Jag tänkte inte alls tyvärr.
Fick du ditt recept indraget efter detta? Kan ju vara rätt olyckligt om det har varit behjälpligt före detta infall.
Citera
2021-02-27, 11:08
  #1023
Medlem
bongloards avatar
Elvanse/Vyvanse metoder för att få bäst effekt

Vilken metod tycker ni fungerar bäst för att få bäst effekt? Få biverkningar, hög absorption, lång effekt och behaglig comeup och comedown.

- Kapsel på tom mage?
- Kapsel med mat, vilken sorts mat?
- Pulvret i vatten på tom mage?
- Pulvret i vatten med mat?
- Pulvret på mat?

Tar ni något före, med eller efter preparatet för att höja eller förbättra effekten?

Har ni upplevt någon gång att ni druckit eller ätit något som försämrat effekten?

Än så länge föredrar jag nog B-Complex med L-Tyrosine på tom mage och kapsel med mat ca 1 timme efter B-Complex. Nackdelen är att det tar så otroligt lång tid innan Elvanse får effekt men när den väl gör det känns det starkare, längre och mjukare.
__________________
Senast redigerad av bongloard 2021-02-27 kl. 11:15.
Citera
2021-02-27, 11:19
  #1024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Vilken metod tycker ni fungerar bäst för att få bäst effekt? Få biverkningar, hög absorption, lång effekt och behaglig comeup och comedown.

- Kapsel på tom mage?
- Kapsel med mat, vilken sorts mat?
- Pulvret i vatten på tom mage?
- Pulvret i vatten med mat?
- Pulvret på mat?

Tar ni något före, med eller efter preparatet för att höja eller förbättra effekten?

Än så länge föredrar jag nog B-Complex med L-Tyrosine på tom mage och kapsel med mat ca 1 timme efter B-Complex. Nackdelen är att det tar så otroligt lång tid innan Elvanse får effekt men när den väl gör det känns det starkare, längre och mjukare.

En linje i varje borre och en kapsel som du sköljer ner med ett stort glas vatten efter en portion husmanskost så garanterar jag dig ett energisk välmående i världsklass. Har du möjlighet till en grogg sen på det så mår man nästan äckligt bra
Citera
2021-02-27, 11:25
  #1025
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullaBunke
En linje i varje borre och en kapsel som du sköljer ner med ett stort glas vatten efter en portion husmanskost så garanterar jag dig ett energisk välmående i världsklass. Har du möjlighet till en grogg sen på det så mår man nästan äckligt bra

Är det inte väldigt meningslöst att snorta Lisdexamfetamin? Det behöver enzymer från mage/lever för att brytas ned till Dexamfetamin.
__________________
Senast redigerad av bongloard 2021-02-27 kl. 11:30.
Citera
2021-02-27, 11:35
  #1026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Är det inte väldigt meningslöst att snorta Lisdexamfetamin? Det behöver enzymer från mage/lever för att brytas ned till Dexamfetamin.

Nu ska du inte vara näsvis. Det handlar om känslan att suga vita kemikalier i näsan som du dessutom blir bjuden på av staten. Då tar man tillfället i akt
Citera
2021-02-27, 11:41
  #1027
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullaBunke
Nu ska du inte vara näsvis. Det handlar om känslan att suga vita kemikalier i näsan som du dessutom blir bjuden på av staten. Då tar man tillfället i akt

Eller så tar man det oralt så att man får någon effekt och bevarar näsan för pulver som hör hemma i näsan.

Alkohol är behagligt men bara i någon minut och det krävs för stora mängder för att få en symbios mellan substanserna. Comedownen blir 10x värre och ruset blir 1.5x bättre. 0/10 not worth it.
Citera
2021-02-27, 11:58
  #1028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Eller så tar man det oralt så att man får någon effekt och bevarar näsan för pulver som hör hemma i näsan.

Alkohol är behagligt men bara i någon minut och det krävs för stora mängder för att få en symbios mellan substanserna. Comedownen blir 10x värre och ruset blir 1.5x bättre. 0/10 not worth it.

Nu syftade jag ju inte på att man skulle sänka en flaska precis. Utan EN stadig vodka russian med is i som man kan gå och smutta på. Det handlar bara om att förhöja känslan och måendet mentalt. Samma sak med ett litet streck i varje nos, kääänslan, omgivningen. Det mesta sitter i huvudet, din amatör.
Citera
2021-02-27, 12:20
  #1029
Medlem
...och självklart drar man linorna rätt genom näsan och låter de rinna ner i halsen så man känner smaken av kemikalier. För att sen vidare med det ner i magen.
Citera
2021-02-27, 12:45
  #1030
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullaBunke
Nu syftade jag ju inte på att man skulle sänka en flaska precis. Utan EN stadig vodka russian med is i som man kan gå och smutta på. Det handlar bara om att förhöja känslan och måendet mentalt. Samma sak med ett litet streck i varje nos, kääänslan, omgivningen. Det mesta sitter i huvudet, din amatör.

Intressant att du kallar mig amatör när du glider runt med välmående från placebo.
Det brukade finnas intressanta och intelligenta människor på flashback som var villig att dela med sig sin kunskap. Antar att det enda som finns kvar är minderåriga troll som tycker det är spännande att låtsas veta något om droger.
Citera
2021-02-27, 18:13
  #1031
Medlem
Spelar ingen roll egentligen. Undvik c-vitamin och sura drycker som ökar utsöndring av amfetamin.

Pro tip är koffein + elvanse. Undvik dock att fastna i porrberoende.
Citera
2021-02-27, 22:35
  #1032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Intressant att du kallar mig amatör när du glider runt med välmående från placebo.
Det brukade finnas intressanta och intelligenta människor på flashback som var villig att dela med sig sin kunskap. Antar att det enda som finns kvar är minderåriga troll som tycker det är spännande att låtsas veta något om droger.

Ett "klyftigt" inlägg bevisar ingenting.

Med tanke på att jag kan njuta av drogens rus och dessutom boosta det medvetet med placebo, samtidigt som du tror dig veta något men ändå är ute och cyklar gör dig bara till en svag liten inbillare.

Låt mig försöka nu istället. Du är max 25 år och börjar prata orten typ "nej bram",
"den va bra loo" så fort du springer till dina icke skidåkande kranar och köper 1,5g fet för 250 spänn som du betalar med en hundralapp, en femtilapp, fyra knögliga tjugor och resten mynt. Inte nog med det, du bor fortfarande hos mamma och det var hon som ordnade med tidbokningar plus att hon följde med dig till vårdcentralen eller terapeuten när du utreddes. Dessutom så switchar du från orten till en riktigt bögsvenskig cuckstockholmsdialekt när du pratar med mamsen?
Gålägg dig nu istället din toffel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback