Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-21, 17:15
  #1033
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Kille. Typ 2. Ingen kondom

Intressant.
Hade tjejen symptom?
Berättade hon för dig att hon hade skiten eller kom det som en överraskning?
Var det en ONS eller var detnågot långvarigt?
Citera
2024-04-21, 17:59
  #1034
Medlem
mvpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Intressant.
Hade tjejen symptom?
Berättade hon för dig att hon hade skiten eller kom det som en överraskning?
Var det en ONS eller var detnågot långvarigt?

Total överraskning för mig, med symtom som dök upp fyra dagar efter. Det var ett ONS med en mycket vacker kvinna i 50-års åldern (äldre än mig). Hon är dessutom en lite ”känd” person, så det hela förvånade mig.

Helt ärligt så tror jag inte hon hade symtom som hon var medveten om
Citera
2024-04-21, 18:30
  #1035
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Total överraskning för mig, med symtom som dök upp fyra dagar efter. Det var ett ONS med en mycket vacker kvinna i 50-års åldern (äldre än mig). Hon är dessutom en lite ”känd” person, så det hela förvånade mig.

Helt ärligt så tror jag inte hon hade symtom som hon var medveten om

Åhfan. Där ser man.
Har gått och varit orolig för denna åkomma i många år.

Det är alltid intressant att veta hur folk dragit på sig skiten. Skönt att det blir bättre för dig iaf.

Har du tagit kontakt med denna kvinna och konfronterat henne? Och var hon isåfall medveten om vad hon bär på?
Om inte så tänker jag att hon förmodligen tillhör de asymtomatiska.
Citera
2024-04-21, 20:26
  #1036
Medlem
mvpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Åhfan. Där ser man.
Har gått och varit orolig för denna åkomma i många år.

Det är alltid intressant att veta hur folk dragit på sig skiten. Skönt att det blir bättre för dig iaf.

Har du tagit kontakt med denna kvinna och konfronterat henne? Och var hon isåfall medveten om vad hon bär på?
Om inte så tänker jag att hon förmodligen tillhör de asymtomatiska.

Kan du så undvik.

Och ja, jag har konfronterat henne. Men hon är inte särskilt hjälpsam (tror hon skäms). Först spelade hon dum och låtsades som hon inte förstod något. Men efter ett tag ”erkände hon”. Fick inte mycket till ursäkt.
Citera
2024-04-21, 20:48
  #1037
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Kan du så undvik.

Och ja, jag har konfronterat henne. Men hon är inte särskilt hjälpsam (tror hon skäms). Först spelade hon dum och låtsades som hon inte förstod något. Men efter ett tag ”erkände hon”. Fick inte mycket till ursäkt.

Jag gör så gott jag kan men enligt läkare så bär 30% av brudarna i Sverige på skiten och det är således svårt att skydda sig som man.

Vilken gammal hora hon är.
Sprider sin skit åt höger och vänster.
Borde vara straff på det om man vet om det.

På vilket sätt erkände hon? Sa hon att hon får frekventa utbrott eller bara att hon bör på skiten?
Citera
2024-04-22, 14:35
  #1038
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Hade ni kondom?


Nej det hade vi inte. Vi känner varandra och han sa att han hade testat sig nyligen men sa ingenting om herpesen.
Citera
2024-04-22, 14:44
  #1039
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Jag gör så gott jag kan men enligt läkare så bär 30% av brudarna i Sverige på skiten och det är således svårt att skydda sig som man.

Vilken gammal hora hon är.
Sprider sin skit åt höger och vänster.
Borde vara straff på det om man vet om det.

På vilket sätt erkände hon? Sa hon att hon får frekventa utbrott eller bara att hon bör på skiten?


Jag har också funderat över detta med statistiken för kvinnor, att 30% bär det. Är det inte bara så enkelt att det är lättare att föra statistik över kvinnor eftersom man testas eller måste uppge om man har herpes när man ska föda barn? Kan inte föreställa mig att män smiter in om vårdcentralen och rapporterar för statistikens skull att dom fått herpes. Rent logiskt borde även 30% av mannen ha det även om det inte rapporteras.
Citera
2024-04-22, 15:10
  #1040
Medlem
mvpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Jag gör så gott jag kan men enligt läkare så bär 30% av brudarna i Sverige på skiten och det är således svårt att skydda sig som man.

Vilken gammal hora hon är.
Sprider sin skit åt höger och vänster.
Borde vara straff på det om man vet om det.

På vilket sätt erkände hon? Sa hon att hon får frekventa utbrott eller bara att hon bör på skiten?

Hon erkände när jag sa rakt ut: "Hörru, nu får du svara mig, du har trots allt gett mig herpes". Jag har ingen ytterligare information tyvärr.

Har inte grottat ned mig i det där. Det kan inte förbättra min situation. Helt ärligt så är det inte hela världen längre: får utslag var tredje månad, de gör inte ont, och de går bort på ett par dar. Irriterande, men det är allt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback