Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-01-15, 16:16
Medlem
Det finns alla sorter som swingar, skulle inte ens se t hennes hll men det finns gubbar som gillar det dr.
Citera
2023-01-15, 17:06
Medlem
NiccoJs avatar
Finns trd om swingersklubben. Damen driver klubben med sin man Heffner, hon vill nog gra reklam fr sin verksamhet.
Citera
2023-01-19, 14:43
Medlem
SithMasters avatar
Testade swingerslivet ett antal r med en tidigare partner. Kul men man blir mtt.

Beskte endast parklubbar nr det var parkvll och d singelkillar inte r vlkomna. Trffade ocks en hel del par via BC, och en internationell sida nr vi var utomlands. Fick mnga ppensinnade och trevliga vnner p det viset.

Nstan alla var akademiker, och noterade en klar verrepresentation av lrarinnor.
Citera
2023-01-19, 16:00
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Finns trd om swingersklubben. Damen driver klubben med sin man Heffner, hon vill nog gra reklam fr sin verksamhet.
Jas, r det Heffners tjej!

D r det ju mjligt att jag har "trffat" Mona (jag har s dligt ansiktsminne). Var hos Heffner 2 ggr med en KK fr ngra r sen.

Vilka frdomar ni har mot swingers, tror ni att det r ngon form av porrskdespelare som r dr? Allts nr ni sitter o kallar folk fr "fula"? Det r helt vanligt folk, bde de som ser bra ut o vissa kanske mindre bra ut...

Det r ingen som kan tvinga nn till ngon p sdana dr stllen, jag sg sjlv en som kte ut fortare n vad han fick p sig klderna efter att ha varit fr nrgngen!
Citera
2023-01-19, 18:24
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Orosanmlan direkt. Bara pervon som r swingers.
Hahaha, okej... Det r bara inskrnkta individer som tror att ppenhet fr andras stt att leva r skadligt.
Citera
2023-01-19, 18:49
Medlem
kinky_Ms avatar
Det verkar bara vara de fulaste som gr ut med det i media.
Jag levde swingers-liv ngra r under 90-talet.
Vi var p ngra fester med bara utvalda par i UK. P de festerna fick bara utvalda snygga mnniskor komma. I Sverige verkar det ofta inte vara ngra krav alls p klubbarna..
Mest hade vi hemmafester med bara en extra tjej. Min kvinna var bisexuell och gillade bde kvinnor och mn. Jag deltog inte alltid men fick alltid titta p och min partner ville alltid avsluta vaginalt med kuk. Jag hade inga krav p att vara med den andra tjejen utan det fick hon bestmma sjlv.
Oftast var det min partner som bestmde.
Det r inte helt enkelt att hitta fler n tv som passar bra ihop sexuellt.
Inga barn br vara inblandade.
Citera
2024-08-14, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Det verkar bara vara de fulaste som gr ut med det i media.
Jag levde swingers-liv ngra r under 90-talet.
Vi var p ngra fester med bara utvalda par i UK. P de festerna fick bara utvalda snygga mnniskor komma. I Sverige verkar det ofta inte vara ngra krav alls p klubbarna..
Mest hade vi hemmafester med bara en extra tjej. Min kvinna var bisexuell och gillade bde kvinnor och mn. Jag deltog inte alltid men fick alltid titta p och min partner ville alltid avsluta vaginalt med kuk. Jag hade inga krav p att vara med den andra tjejen utan det fick hon bestmma sjlv.
Oftast var det min partner som bestmde.
Det r inte helt enkelt att hitta fler n tv som passar bra ihop sexuellt.
Inga barn br vara inblandade.
Vad har du fr knsla, vad r vanligast att par besker klubb och byter eller att man har privata tillstllningar?
Hur kommer man in p privata tillstllningar, r det genom kontakter man fr p klubb?
Citera
2024-08-15, 20:55
Medlem
snabeldjuret1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Ngn som har lite insderinfo om detta

Hur klarar frhllandet parsex?

Tonrsmamman Rebecca, 39: En kopp kaffe, sen fortstter man med ngon annan

Aftonbladets...

Ngn p FB som i hemlighet sysselstter sig med detta eller funderat p att brja??

Jag tror inte jag skulle klara av det och vara i ett frhllande samtidigt som jag r nu, men som singel utan tvekan!!
vad fan r en swinger? har hrt talats om det frut men vet ej.
Citera
2024-08-16, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Du har fel, det r bara nr sexlivet inom frhllandet inte r tillfredstllande som man mste ska det utanfr frhllandet.
Jag vill inte vara dryg och sger detta med all respekt, men du har s fel.
Trevligt helg!
Citera
2024-11-18, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Jag och tjejen hller p lite ltt med det, dvs vi har varit p parklubbar och trffat lite par privat. Vi r inte inne p just partnerbyten som definitionen p swinger verkar vara. Frmst r det tjejen min som vill ha sex med en annan tjej, eller att jag fr tv tjejer (och andra tjejens kille surt tittar p) .
Men jag tycker att det lika grna kan klassas som trekant/fyrkant, s vet inte om jag kan kalla det vi hller p med fr swinger.
Partnerbyte dremot har vi inte frsttt pongen i (annat n d att tjejen lnar andra parets tjej).
Vi har bara positiva erfarenheter av parklubbar och swinging.

Jag sg att det stod om det p aftonhoran men man var ju tvungen att vara sndr "plus"-medlem fr att kunna lsa.

Ja, vi gr i samma tankar. Ja sex med varandra och titta p. Alternativt kan tjejerna ha sex med varandra.
Skulle vara trevligt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in