Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-07-02, 11:32
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nummer16
Är det okej att påstå att Cockney britter är världens avskum i denna tråden?

Det ska nog gå bra så länge du ger oss ett utförligt resonemang kring ditt påstående.
Citera
2011-07-09, 02:04
Medlem
nummer16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Det ska nog gå bra så länge du ger oss ett utförligt resonemang kring ditt påstående.
Då tar jag tillbaka tidigare påstående, pga bristande fantasi samt engagemang!
Citera
2011-08-05, 18:02
Medlem
Alvéss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
Fruktansvärt vacker tillika sexig människa. Fan vad pilsk man blir när hon pratar.

OnT: Vad och hur mycket "krävs" för att kunna klassa sig som anglofil? Frågar inte av personliga skäl, utan är mer nyfiken.
Agree

Jag skulle säga att ett typiskt symtom för en anglofil är att man undermedvetet överskattar det som är brittiskt eftersom man gillar det brittiska i sig. Men det kan yttra sig i att man bara älskar att höra språket, klädstil, fotboll etc etc
Citera
2011-08-11, 00:35
Medlem
Britpops avatar
Åååh vilken underbar tråd, passar in på mig perfekt. Måste komma på nåt att skriva bara. Men kan säga att det var Oasis och fotbollen som födde min kärlek, men ack så mycket mer än det det är!
Citera
2011-08-11, 03:01
Medlem
Www.brittfurn.se
Citera
2011-08-11, 03:05
Medlem
Höjas avatar
Brittiska skins, brittisk musik. Brittisk attityd till saker och ting. Folkets förmåga att i stora klumpar vara totala drägg är helt underbart. Alltid fulla och ska slåss.

Iof en generaliserad mytisk fördom, men ack så vacker när den besannas.

Deras frukostar är dock underbara. Så långt sträcker sig nog min anglofilism. Plus deras fina oförstårbara dialekter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in