Citat:
Ursprungligen postat av
slicklapp
är det ingen som upplever att den nya plattformen fungerar nu då? det funkar fint för mig, men jag har inte genomfört några transaktioner, så det kan jag inte bedömma
Finns ingenting på den nya plattformen som fungerar. Jag har fortfarande minus saldon i Danmark och konstiga saldon i Sverige. Graferna är helt döda och avkastningen om man nu vågar lita på de siffrorna är skrattretande, 0% de senaste 3 månaderna i Sverige om man vågar tro på de siffrorna är korrekta.
Plattformen ser ut och fungerar som nånting ett gäng gymnasieelever har slängt ihop på en kafferast.
Detta total fiasko måste få konsekvenser jag förslår att man omedelbart sparkar den som är ansvarig för spektaklet skaffar kompetens som kan få det att fungera, under tiden detta arbete pågår ge oss den gamla plattformen tillbaka. Sen testa, testa, testa, testa innan ni släpper upp den nya plattformen igen.
Har nu en månads semester finns det inga lösningar på både den mycket bristande tekniken och den obefintliga avkastningen när jag kommer hem igen överger jag trustbuddy helt.