Citat:
Ursprungligen postat av
Frontlinjen
Idag är det en magisk dag - jag har nämligen haft pengar inne hos TB i 1000 dagar!
När jag tittade igenom lånehistoriken inser jag att de flesta av mina lån nog allt borde varit avskrivna vid det här laget, även med avbetalningsplanen inräknad.
Vid start lånades allt ut i stora sjok (1000 kr eller mer). Endast ETT av dessa betalades tillbaka. ser jag nu, och det i sin tur lånades vidare två gånger innan det också fastnade hos nån kass långivare. Så det går med säkerhet att säga att stora delar av lånen varit utlånade till samma långivare i just 1000 dagar.
Även med du anger ovan (räknar med att inkassobolaget försöker i 3 månader innan de skriver en avbetalningsplan) så har tiden överskridits med 118 dagar.
Nån som är förvånad att det inte fungerar som Trustbuddy säger att det fungerar? Som sagt vi är väldigt nyfikna på hur Jesper skall förklara detta.
I övrigt är det nog bara att konstatera att man får vara nöjd med mer varje krona som kommer ur bolaget. Att det fortfarande finns folk som vill sätta in pengar är en fullkomlig gåta....