Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2011-07-01, 05:00
Medlem
ninkings avatar
Ursäkta för eventuella stavfel, sitter efterhög ifrån brunt och lustgas just nu.

Hursomhelst, så hade jag den mest konstiga drogupplevelse jag nånsin haft. Jag har tagit svamp och salvia flera gånger, likaså hasch i kombination med lustgas, fast aldrig har jag känt något så totalt mind fuck som ikväll! Ps. så hade jag en liten bit hasch upphettat med smör tidigare, men rökde annars mest från min bong.

Bäng, satt jag i min soffa och kollade på ett family guy avsnitt (s09e11) efter att ha sett ett par avsnitt scrubs redan. Jag är måttligt hög men inte så mycket. Hursomhelst, jag är i min soffa och börjar dra i mig lustgas. Det var väldigt mörkt i rummet, så jag sätter på taklampan. Nu kommer nånting konstigt: Jag insåg precis meningen med ett skämt jag undrat över senaste dagarna! Detta skämt hade jag vid en annan lustgas/hasch session börjat skratta åt utan att inse varför. Skämtet var att man "kommer aldrig ihåg här spelet, att man måste låta ljuset vara på då man är hög. 'Man inser varför då'". Jättekonstigt, jag vet.

Detta är ändå inget jag nojjar ut över. Men då, bara en halv minut senare, försvinner mitt medvetande. Jag får en *total* black out i ungefär en kvart. Jag kommer tillbaka precis i slutet av avsnittet, då det är en fiskmås som skriker, och jag kommer ihåg att jag räknade skriken - Efter att ha räknat den första får jag en väldigt stor deja vu. Jag vet att det kommer att vara sju stycken skratt. Vid det sjunde vänder jag min blick mot en bordslampa jag har. Plötsligt närmar sig ljuset med blixthastighet, och jag inser att jag ser slutet på allt, och hela universum, allt i det ljuset. Men precis då kommer jag tillbaka. Jag inser att jag inte kommer ihåg avsnittet alls konstigt nog och sätter på den igen. Jag glömmer det här med lampan, och de sju skriken, och känslan av att vara övervakad av änglar eller något slags övernaturligt väsen. Jag släcker taklampan, lägger mig ner, och exakt samma sak händer igen. Det hände totalt sju gånger, kändes det som i alla fall.

Ursäkta för wall-of-text, men det här var den mest bizara upplevelse jag haft. Även om jag kan inse att jag kanske hade en slags konstig kemisk reaktion i hjärnan, kan jag inte skaka av mig den här känslan av hur mäktig den upplevelsen var. I det där ögonblicket i slutet av varje flashback var jag helt underkastad till ljuset och att ingenting exsisterade.
Senast redigerad av ninking 2011-07-01 kl. 05:10.
Citera
2011-07-01, 20:09
Medlem
absentiss avatar
Generellt sett är cannabisrapporter rätt lama, men det här var faktiskt rätt intressant (trots den korta läsningen)! Har själv faktiskt aldrig blandat lustgas och CB trots att jag rökt ett antal år, och detta lät ta mig fan skitfräckt .
Citera
2011-07-01, 20:46
Medlem
BlueOasiss avatar
Brukar inte folk få nästan lite kontakt med andevärlden på lustgas? :P Steve o när han drar typ hundra patroner blir ju typ besatt av demoner och grejer säger han, och så pratar han helt fucked up med olika röster och grejer om jag minns rätt.
Citera
2011-07-01, 20:52
Medlem
Digit@ls avatar
haha sweet

Tycker dock den inte var så intensiv, absolut kort story. Men den var kul
Citera
2011-07-03, 06:33
Bannlyst
Lustgas
Citera
2011-07-06, 00:00
Medlem
Att ta lustgas med weed eller utan är det najsaste sättet att få sin mind blown!

Jag satt och kollade på Al Bundy eller Våra värsta år och då fick jag också en sinnesjuk deja vu känsla av att dom talade om nånting som jag trodde bara jag gick och tänkte på, eller som var väldigt roligt för bara mig och detta många olika gånger dessutom.

Jag rekomenderar eder alla att dra lustgas och se på nån sorts komedi, tecknad, filmad, film, serie eller fan det bästa standup!

Jag tror det som händer är att ens medvetande är heeelt borta men ens ögon och hjärna ändå på en ytlig nivå tar in det man tittar på, vilket gjorde det hela så sjukt för mig när Danny Devito i It always sunny in Philadelphia börjar skämta om judiska advokater... FUCKING INSAAAANE minns jag att jag nästann skrek efteråt, tilloch med ringde några polare om vilken mind fuck jag fått! =)
Citera
2013-05-11, 11:39
Medlem
dokoalseleds avatar
hahaha coolt

Jag måste definitivt testa lustgas. Både för sig självt och att blanda med annat, t.ex. cannabis.
Citera
2013-05-11, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueOasis
Brukar inte folk få nästan lite kontakt med andevärlden på lustgas? :P Steve o när han drar typ hundra patroner blir ju typ besatt av demoner och grejer säger han, och så pratar han helt fucked up med olika röster och grejer om jag minns rätt.

Fast han andades typ mer lustgas än syre och var nog djupt psykotisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in