• 7
  • 8
2012-05-21, 13:43
Medlem
basseakers avatar
Om du ska brja testa droger tycker jag du ska brja med ngot enkelt som du kan ta hemma och mysa med. Jag skulle sga cannabis,tram eller ngon annan form utav smrtstillande med en relativt liten del av det aktiva mnet i sig.

Tycker inte du ska brja med cox om det r frsta gngen bortsett frn alkohol d. Men jag tycker fr mycket.

Sen 200kr fr cox? Vad kper du av fr allanballan egentligen? Sljer han ett gram grs ocks eller?
Vill inte vara elak eller ngot, men fr fan du kan ju kolla upp lite kring drogen innan du kper den.
Citera
2012-05-21, 16:23
Medlem
bilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankBooth
Citat:
Ursprungligen postat av Madgunner
Skulle jag hitta 80% kokain s skulle jag gladeligen betala en tusing. Men det r inget som existerar lngre i Sverige s vntar tills jag turistar i trevligare lnder. Har provat och kpt det fr lnge sedan i Stockholm, men det var direkt av importren. Det jag provat eftert var inte vrt ngra pengar alls. S i Sverige aldrig cola, utomlands javisst.

HAHAHAHAHAHAHAHA!!! en tusing? lycka till med det, skiten som du kper i Sverige r knappast 80% och det betalar du 800-1000:- per g fr, vad tror dig att du ska f 80% fr EN tusing? Utomlands? kanske det, men inte i Sverige. Ska du ha 80% i Sverige s fr du lgga till en tusing eller tv.

OT: Det lter som att TS fick amfetamin i stllet fr kokain, allts kranen sa att det var kokain men du fick och betalade fr amfetamin i stllet.

r du trg eller? ls hans inlgg igen. han sger ju sjlv att kolan i sverige inte r s bra. men OM den va s hade han gladeligen kpt ett gram fr 1000 kr. shit, hur kunde du missuppfatta det dr s grovt?
Citera
2012-05-26, 14:26
Medlem
FrankBooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bilen
r du trg eller? ls hans inlgg igen. han sger ju sjlv att kolan i sverige inte r s bra. men OM den va s hade han gladeligen kpt ett gram fr 1000 kr. shit, hur kunde du missuppfatta det dr s grovt?

Ta ut kuken ur kften eller skaffa lite fler hjrnceller, det existerar 80% kola i Sverige. En pajas som DU skulle aldrig f tag i det, dessutom sljs inte 80% fr en sketen tusenlapp ska du veta, testa istllet mellan 1500-1800 spnn grammet om du har tur. Kom inte hr och tro att du r ngot din lilla pajas!
Senast redigerad av FrankBooth 2012-05-26 kl. 14:28.
Citera
2012-05-26, 15:18
Medlem
HaHa!! alltid samma sak i kola-trdarna... en del menar att svenska kolan r bankad/ dyr osv.. och s alltid en falang som dyker upp och frklarar med en ltt "jagrfanenavthecrewfanasso"-attityd att det handlar om KONTAKTER MANNEN! hehe, jag finner det ltt roande hela grejen om jag ska vara rlig,,, ;D

rti
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in