Citat:
Ursprungligen postat av
mawmawmaw
Nja, finns inte någon "Alla"-människa.
Men jag menar; folk som röker vet om att det är dåligt för dem precis som de som inte gör det. Sorry om det var dåligt sagt.
Ja men ja, aggressiva. Ständigt sura och vresiga. Helt omöjliga att prata med eller att kunna ha en normal diskussion med. Träffar dem aldrig längre då allt handlar om "När ska vi rulla nästa" osv. Och ibland kan de bara spåra ur helt, bli SKITARGA för ingenting. Helt oresonliga. Detta må kanske inte gälla alla, vad vet jag.
Men vad jag vill veta är, varför man röker gräs när det uppenbarligen bara förstör folks huvuden och liv förr eller senare? :/
Man tillsätter den extra lilla kryddan i livet. Sen finns det posetiva effekter som sådana som du vägrar att tro på som ex att endocabannoids som finns i weed säger till cancer celler i hjärnan att ta självmord,minskar snabbheten av tumören i hjärnan,forskare anser att weed är botemedlet mot cancer fast folk vägrar tro det. Weed hjälper mot nästan alla sorter av cancer. Sen den vanligaste döds orsaken i världen är stress och det hjälper weed med,
Smärtor hos gamla hjälper weed med. Folk som röker weed har minskad chans att få cancer än sådana som inte röker,till och med liten minskad risk att få lugncancer.