2011-07-22, 17:53
Medlem
r smsugen p att starta ngot liknande men inte intresserad av att betala multum fr en frdig lsning.

Jag har dock hittat relativt billigt frdiga paket och brjar undra om faktiskt inte ngon har kpt en frdig lsning och lagt ut gratis att ladda hem. r det ngon som vet ifall det gr att hitta eller hur man kan lsa det?

Jag vet att det finns tusen frgor till om sdant hr men min frsta steg r iallfall att kolla upp hur jag kan komma undan s billigt som mjligt med programvaran.

Jag r utbildad frontend-developer s har ju kunskap att kunna modifiera och liknande men orkar inte stta mig och knpa ihop en egen sida och buggtesta i ratal.
Citera
2011-07-23, 21:12
Medlem
Wobins avatar
Gamblingplattformar r ingenting du kommer att kunna komma billigt undan med.

Kan nmna att du kommer behva licenser, certifieringar och annat till frbannelse fr att f driva en. Ska du driva i Europa s br du helst ha ett fretag i UK, Gibraltar eller Malta fr att f en gaming licens.
Citera
2011-07-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wobin
Gamblingplattformar r ingenting du kommer att kunna komma billigt undan med.

Kan nmna att du kommer behva licenser, certifieringar och annat till frbannelse fr att f driva en. Ska du driva i Europa s br du helst ha ett fretag i UK, Gibraltar eller Malta fr att f en gaming licens.

Jag kom undan s billigt det bara gick. S nu bygger jag iordning sidan och brjar frga/leta efter dom andra lsningarna

Malta r iallfall vald plats
Citera
2011-07-26, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djuggler
Jag kom undan s billigt det bara gick. S nu bygger jag iordning sidan och brjar frga/leta efter dom andra lsningarna

Malta r iallfall vald plats

Fr man frga vad det kostar ? r det fastpris eller tar dom % p dina intkter ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in