2014-08-07, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderkrabban
Det här företaget i mitten Laservanish skulle jag verkligen vilja varna för. Jag har gått på flera behandlingar där för att avlägsna födelsemärken och min tatuering och fått jättefula bestående ärr! Resultatet är värre än var det var från början!

Ringde idag upp bolagsverket för att få fram personuppgifter för att kunna lämna in en stämningsansökan till Tingsrätten. Då stötte jag på flera problem
Inget bolag finns registrerat på detta namnet som hon marknadsför sig under! Det finns inget namn på hemsidan bara ett mobilnummer och på det kan man inte få fram någonting heller. Enligt bolagsverket är det direkt olagligt att marknadsföra sig under ett företagsnamn man inte skickat in ansökan om och fått godkänt.
Hon arbetar alltså under ett företagsnamn som hon inte har rättigheter till!
Citera
2014-08-07, 17:12
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelot89
Jag har försökt hitta information om det men inte lyckats och någon aktuell hemsida eller facebooksida verkar de inte ha. Antar att de har lagt ner

Hej vi är kvar men jag säljer en av mina tatueringsmaskiner. En q-switchad YAGlaser, genom Lightspot som ofta figurerat här på fb. Skriv till mig vid intresse. Jag har den lasern i Malmö och inte i Västerås.
Endast seriösa bud tack.
Citera
2021-02-25, 22:18
Medlem
https://www.nyteknik.se/populartekni...tfritt-6395293
Citera
2021-08-06, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suntorycat
https://www.nyteknik.se/populartekni...tfritt-6395293

Finns att köpa nu, men om det faktiskt hade funkat så kan man tycka att det borde vara väldigt känt vid det här laget.
Citera
2021-08-07, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uninamed
Finns att köpa nu, men om det faktiskt hade funkat så kan man tycka att det borde vara väldigt känt vid det här laget.

Edit, det var en scam, den riktiga krämen är bara i förstastadiet av prövningarna.
Citera
2022-04-18, 15:53
Medlem
Har extremt grov ångest över att ha lyckats klanta till mig totalt. Gjorde en tatuering för ett år sen som jag blev väldigt missnöjd med. Gjorde en laserbehandling men fick sår och ärrbildning.
Resonerade därför som så att jag inte kunde hålla på och lasra mer då det både var dyrt och blev sår. Jag bestämde mig därför för en cover up. När jag kom till tatueraren trodde hon inte längre att förslaget vi mailar och skickat bilder om skulle funka. Hon hade därför en idé om en mycket större tatuering över. Inte förrän jag satt där med pennan i huden insåg jag att den blev jättesvart. Ja jag inser hur dumt det låter men inga pekpinnar tack. Nu känner jag att jag inte kan leva med den, vill ha bort den till varje pris så kommer bli en svindyr historia med laser länge och långärmat då den sitter på underarmen. Men mest rädd för att det kommer bli sår och ärr igen. Någon mer erfarenhet, råd eller tips. Behöver som sagt inte höra hur korkad och dum jag är..
Citera
2022-06-29, 20:36
Medlem
utan.att.stannas avatar
Går alltså på berott smidigt sätt fop bort skitn?
Citera
2023-04-05, 22:47
Medlem
ngingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Går alltså på berott smidigt sätt fop bort skitn?

Whöt??
Citera
2025-01-20, 23:16
Medlem
kandiskvinnors avatar
Hej

Här är min vänstra överarm som jag hade nästan helt fylld med en tatuering med svart färg i storleken 20 cm * 40 cm som jag har fått bortlasrad mellan år 2006-2008 med 10 behandlingar som kostade 1500 kronor/behandling som jag gjorde varannan månad.

Allt färgpigment är väl borta eftersom att jag slutade med laserbehandlingarna.

Jag fick en hel del ärr på armen, men det är inget som stör mig.

Här är en nytagen bild på min arm.

https://ibb.co/PtqZ9pN
Senast redigerad av kandiskvinnor 2025-01-20 kl. 23:20.
Citera
2025-01-26, 19:09
Medlem
Visst, man ser att det är ärrigt på överarmen, men jag tycker ändå det ser bra ut.
Har planer på att ta bort en tatuering på underarmen och den typen av ärr är väl ungefär vad jag räknar med.
Har bokat tid för konsultation, ser fram emot det.
Citera
2025-01-28, 21:00
Medlem
kandiskvinnors avatar
georgjensen >>> Ja min överarm är ärrig, men det är inget som stör mig.

Okej så du har planer på att få en tatuering borttagen på underarmen. Lycka till med allt. 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in