Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-10, 18:10
Fick en kaka i min hand precis och kan nog sga att Fazer sopar rent med sin nya apelsinkrokant. Storken kommer inte ens i nrheten. Sverige har changerat till det smre sen det brjade trixas med Aladdin. Lakritsen har visserligen gone artisan vilket r mycket uppskattat om man smugglar skiten till the Pacific i bruna anonyma paket. Fazer r min goto supplier av skandi-candy. Hallonlakrits i choklad r snt man blev steglad fr frr.
Citera
2024-11-21, 23:47
Medlem
Fazer r verlgsna.
Ngra gnger om ret kper jag choklad frn Fazers webshop, det finns s otroligt mycket mer dr n i Sverige.
Citera
2024-11-22, 12:39
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC
Ngra gnger om ret kper jag choklad frn Fazers webshop, det finns s otroligt mycket mer dr n i Sverige.
Tack fr tipset! Dom har ju dessutom 200-grammare och inte bara dom sm kakorna vi har i sverige.

Marabou VS Fazer? Fazer r vinnaren!
Citera
2024-11-22, 18:45
Medlem
Fazer r och har alltid varit vinnaren. Marabou smakar unket fett, socker och kakao av lg kvalitet. Fazer jobbar med mycket mer hgkvalitativa rvaror helt enkelt, och produkten blir drefter. Till mjlkchokladen anvnder Fazer t.ex. frsk mjlk, vad Marabou anvnde vete tusan. Nt unket mjlkpulver skert.
Citera
Idag, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matte03
Vilka vinner d? eller Tycker du Fazer vann? Vad ska vi diskutera?

Kan vi inte diskutera Jafar Choklad??

https://jafarchoklad.se/?fbclid=PAZX...i1f9atlKh9_W3g
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in