Citat:
Ursprungligen postat av
Thraxx
Har fått med med ett gäng med Oxynorm 5mg kapslar från ett recept efter en operation.
Under hela min vistelse så klagade jag på att smärtlindringen var inte tillräckligt när jag tog dom oralt, då sa dom istället då fixar vi så du får Oxikodon IV istället.
Och jävlar det var som natt dag både på hur mycket bättre smärtlindring det gav samt ruset var himmelskt skönt!
Nu till frågan jag vill ha svar på! Kan man på något sett göra en lösning från pulvret i kapslarna och skjuta dom?
Har pumpar & kanyler hemma men som jag läst så många skriva så måste man tydligen filtrera dom med något "filter" för att få bort bindnings medlet och ha en klar och ren lösning innan man kan injicera det.
Men vad exakt mina vänner är det för filter som behövs för detta? Går det att köpa på typ apoteket eller liknande eller finns det något annat som man köpa i affären? Eller finns det något man kan använda hemma som går att filtrera det med, kaffefilter? Vad fungerar och vad kan jag göra för att filtrera det?
Mvh Thraxx
filtret i frågan är helt enkelt bara en bomullstuss, som filtrerar bort stora äckliga bitar som inte lösts upp. man vill helst inte ha klumpar som flyter runt i ådrorna.
gör mera research och förlita dig inte fullt ut på mig