Det var mina absoluta favoritchips...jag var så desperat när de försvann ur sortimentet så att jag nallade ett utgånget Skyltexemplar från displayhyllan på Coop och betalade för det. Det var som att äta papper...dubbel sorg
Jag gick och köpte en påse av COOPs Persilja & Parmesan och fick i de första tuggorna gick mina tankar direkt till franska örter-chipsen. Det är ju i nuläget omöjligt att prova faktiskt hur nära smaken är men jag tycker att om ni saknar franska örter ge COOPs chips en chans åtminstone.
Jag gick och köpte en påse av COOPs Persilja & Parmesan och fick i de första tuggorna gick mina tankar direkt till franska örter-chipsen. Det är ju i nuläget omöjligt att prova faktiskt hur nära smaken är men jag tycker att om ni saknar franska örter ge COOPs chips en chans åtminstone.
Så rätt du har! Sällan har jag blivit så positivt överraskad i modern tid. 😊
Hej har letat lite nu efter OLW;s franska örter. På ICA , OKQ8 och willy's men har inte hittat dem
Någon som vet om OLW har tagit bort denna fantastiska smak?
Nu får den fan vara nog, marabou ändrade smaken på frukt och mandel och nu plockar OLW bort smaker. Vart fan är vi påväg?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!