Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-22, 21:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NigguhScootch
Någon som kan förtydliga lite vad ungdomsvård betyder?
Ja, Wikipedia.
Citera
2011-11-23, 00:49
Medlem
Schlaktarnns avatar
Vilket skämt straff
Citera
2011-11-23, 01:59
Medlem
DeathToYourReligions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
Vilket skämt straff
Jo, nog luktar det lite.
Citera
2012-01-06, 08:20
Medlem
TitanDukes avatar
MÅSTE SÄGA ATT NI SOM TRAKASSERAR B S BARN OCH VISAR BILDER SAMT HÄNGER UT DOM MED NAMN SKAFFA ETT LIV ERA PATETISKA JÄVLA SKVALLER KÄRRINGS HOROR OM NI INTE SAT GÖMDA BAKOM ERA SKÄRMAR SÅ SKULLE NI ALDRIG ENS VÅGA HÖJA BLICKEN MOT NÅGON DET VORE SKÖNT ATT FÅ TRÄFFA NÅGON AV ER FÖR ATT BEVISA EXEMPEL .

Jag kände och umgicks med offret på slutet av 90 talet tills vi gick skilda vägar .
han var inte en exemplarisk sam-häls individ mera en rebell tänker inte skriva mer om han för ni som inte känner honom ska Ge fan i det .

var gällande gärningsmanen så har jag bestämt mig att söka upp personen när han fyller 18 år för att säga till han att , Det är jag som är döden jag har ståt vid din sida länge nu.

detta är inget hot bara ett löfte .

Detta borde räka för dig G som återgäldning för den gången du hjälpte mig .

vila i frid din gamla rebell.

ni andra är bra så fega att jag känner mig äcklad

orsaken till att jag inte skrivit något tidigare är att jag har inte kunnat bestämma mig om det är rät eller fel att skriva detta här på forumet .
Citera
2012-01-07, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TitanDuke
MÅSTE SÄGA ATT NI SOM TRAKASSERAR B S BARN OCH VISAR BILDER SAMT HÄNGER UT DOM MED NAMN SKAFFA ETT LIV ERA PATETISKA JÄVLA SKVALLER KÄRRINGS HOROR OM NI INTE SAT GÖMDA BAKOM ERA SKÄRMAR SÅ SKULLE NI ALDRIG ENS VÅGA HÖJA BLICKEN MOT NÅGON DET VORE SKÖNT ATT FÅ TRÄFFA NÅGON AV ER FÖR ATT BEVISA EXEMPEL .

Jag kände och umgicks med offret på slutet av 90 talet tills vi gick skilda vägar .
han var inte en exemplarisk sam-häls individ mera en rebell tänker inte skriva mer om han för ni som inte känner honom ska Ge fan i det .

var gällande gärningsmanen så har jag bestämt mig att söka upp personen när han fyller 18 år för att säga till han att , Det är jag som är döden jag har ståt vid din sida länge nu.

detta är inget hot bara ett löfte .

Detta borde räka för dig G som återgäldning för den gången du hjälpte mig .

vila i frid din gamla rebell.

ni andra är bra så fega att jag känner mig äcklad

orsaken till att jag inte skrivit något tidigare är att jag har inte kunnat bestämma mig om det är rät eller fel att skriva detta här på forumet .

haha, okeeeej och varför när han fyllt 18 just?
Citera
2012-01-07, 15:42
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hzpq
haha, okeeeej och varför när han fyllt 18 just?

Han kan väl knappast ha ihjäl ett barn, jag tror att GM kan skita i att ta körkort
Citera
2012-01-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
Han kan väl knappast ha ihjäl ett barn, jag tror att GM kan skita i att ta körkort
vi får väl se..
Citera
2012-01-07, 17:17
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NigguhScootch
Någon som kan förtydliga lite vad ungdomsvård betyder?

Lite regler, mycket tevespel och 4000-8000 kronor per dygn till ägaren av stället han hamnar på.
Citera
2012-01-07, 17:22
Medlem
Hur gamla är Görans barn?
Citera
2017-06-26, 03:04
Medlem
Tulenloimus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Hur gamla är Görans barn?

Två flickor födda 1986 och 1989 vad jag har förstått. Föräldrarna skilde sig 1989.

Hittar inte GM, har han bytt namn? Flyttat från Sverige? Någon som har hans födelsedag, inte bara året?
Citera
2017-06-26, 08:37
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TitanDuke
/...gällande gärningsmanen så har jag bestämt mig att söka upp personen när han fyller 18 år för att säga till han att , Det är jag som är döden jag har ståt vid din sida länge nu.

detta är inget hot bara ett löfte.../

Hur gick det?
Citera
2017-06-26, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Hur gick det?
Bra får man väl anta med tanke på tonläget. Vore ju trist om han konverterat till samma sorts internetkrigare han nyss bashat så hårt.

Eller komiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in