2011-08-05, 17:05
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Hittade en video gjord av Yogscast http://www.youtube.com/watch?v=-n7wL...el_video_title som spelade Trapped dead. Ett zombie spel som jag hade aldrig hrt talas om och jag mste sga att det r nog det bsta zombie spelet jag har ngonsin spelat.

Det visar Zombies som jag anser hur Riktiga zombies r inget jvla left for dead skit springande zombies,Boomers,charger etc.
Den enda speciella zombies jag har hittat hitils r kvinno zombie som i regel hinner "melee" sl dig innan du hinner sl henne. och kkszombie/Tjockis som tl massor och tar massor nr han slr. sedan har jag inte riktigt mrk ngon skilnad frutom vissa tl lite mer som militr zombies har en ganska mycket h.

Jag anser att detta spelet r ett av de f spelen som verkligen visar hur zombies ska vara och ger en vldigt bra stmning i hela spelet. det finns sm buggar och lite knas grejer som man kan blda fr eveigt utan att d xD, och rstskdepelarna fr en att skratta men ja det r najs ^^

Spelet r i en Commandos stil p det hela och man kan spela up till 4 spelare tror jag.
Citera
2011-08-05, 17:42
Medlem
searchfunctions avatar
Hller med om att det r ett bra spel nr man har kommit in i det och frstr vad man br och inte br gra fr att undvika en del buggar och andra problem. Exempel r ju i slutet av videon s slr karaktren inte zombisarna, fr att det krvs stamina. Lite lustigt att Simon dissar spelet bara fr att han inte har insett hur spelmekanismerna fungerar.

Grafiken r hyfsad, inte top-notch men det r vldigt hg detaljrikedom i de flesta banorna. Man fr ven en del valmjligheter vilket r mycket viktigt fr knslan av en zombie apokalyps.
Citera
2011-08-06, 01:02
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
Exempel r ju i slutet av videon s slr karaktren inte zombisarna, fr att det krvs stamina. Lite lustigt att Simon dissar spelet bara fr att han inte har insett hur spelmekanismerna fungerar.

Jo det r vll det som r det "farliga" med first impresion videos. om man kollar fr mycket p det.
Citera
2011-09-19, 21:49
Medlem
Carcasss avatar
Personligen tycker jag att den hr svenska mikrorecensionen sammanfattar det hela rtt bra:
http://youtu.be/IyuZfoJnOms

Dvs. Inget vidare skoj.
Citera
2011-09-19, 23:11
Medlem
majxstros avatar
Tyckte inget vidare om det... Stngde av efter ~10 minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in