• 2
  • 3
2011-08-15, 06:58
Medlem
kh31d4rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weeblie
Uttrycket "flera tusen p samma repository" blir oftast ganska missvisande fr stora projekt. Med ett lite smartare byggsystem dr man inte behver bygga/checka ut allt s mrker man egentligen ingen skillnad p "hundra" eller "tusen".

absolut, det har redan nmnts.
Citera
2011-08-15, 10:14
Medlem
Weeblies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kh31d4r
absolut, det har redan nmnts.

Jag tycker bara att det r ganska mrkligt nr du ena sidan skriver att det inte r ngon strre skillnad mellan "50 eller 500", men andra sidan r "skeptisk till flera tusen".
Citera
2011-08-15, 11:51
Medlem
kh31d4rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weeblie
Jag tycker bara att det r ganska mrkligt nr du ena sidan skriver att det inte r ngon strre skillnad mellan "50 eller 500", men andra sidan r "skeptisk till flera tusen".

jag tror bara att det r ytterst ovanligt att man r s mnga som jobbar i samma repo. sen spelar det ju ingen strre roll om man nu skulle vara flera tusen, s att man inte skulle vara "redo" fr det efter att ha gtt ut skolan r jag skeptisk till.
Citera
2011-08-15, 18:36
Medlem
Weeblies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kh31d4r
jag tror bara att det r ytterst ovanligt att man r s mnga som jobbar i samma repo. sen spelar det ju ingen strre roll om man nu skulle vara flera tusen, s att man inte skulle vara "redo" fr det efter att ha gtt ut skolan r jag skeptisk till.

Ah, d hnger jag med.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in