Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 2
  • 3
2011-11-08, 19:28
Medlem
Låter som en skit kul kväll! 5/5, bra skrivet

Jag var ute på stan en gång skithög på methylone och träffade massa människor som jag känner som inte tar droger. Sedan kom en gammal kompis som på dirren sa att jag går på nåt. Sista gången jag gått på krog/fest hög på annat än gräs. Shit vilken noijja jag hade efteråt att nu alla visste min lilla hemlighet vill fan inte bli stämplad som "drogaddikt" eller "pundare" vilket folk mycket lätt gör. Synd, skulle gärna gå på fester hög, hoppas man kunde gå omkring med brallor på 24/7 utan att se misstänksam ut
Citera
2011-11-09, 14:21
Medlem
heiss avatar
Hur var dagen efter? Mår man piss då och fick du någon biverkning efteråt? Brukar vara väldigt skiftande beroende på vad för piller man får vad jag hört.
Citera
2011-11-10, 23:10
Medlem
ishqs avatar
Du verkar haft det trevligt iallafall
Citera
2013-04-28, 16:50
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Grym rapport! 5/5
Citera
2013-04-30, 17:24
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HornyHippie
Så jävla fint haha.
Älskar att läsa MDMAtrippar, man sitter alltid med ett leende på läpparna.
5/5

haha jag kunde inte hålla med mer. Jag både ler och småfnissar mellan varven. Sitter och myser med tanken på nästa gång, när det nu blir. Jag har inte bråttom
Citera
2013-05-02, 11:01
Medlem
Messiahs avatar
Väldigt mysig rapport. ytterst trevlig att läsa och verkar som ni haft en underbar kväll MDMA for president.
Citera
2013-05-02, 12:39
Medlem
Underbar rapport! Den här läsningen fick mig på topphumör alltså Blir att inhandla lite snart
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in