2022-05-04, 14:40
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Är du verkligen i rätt tråd?
Du har inte skrivit här tidigare så du kanske inte läst in dig på fallet.

Att Filipstads kommun har stött pappan låter som du har gått snett någonstans i verkligheten.
Bara för att jag inte hade tid att sitta och skriva i tråden hela dagarna när den var ny så betyder ju inte det att jag inte läst.

Jag har läst varje inlägg, alla länkar. Men det har tagit sin tid. Ville inte kommentera innan jag läst klart tråden.

Att jag skriver att Filipstads kommun stöttat pappan var väl mest för att belysa från ett annat håll, med tanke på allt överdrivet som kommit från Ts och flashbackare som anser att kommunen varit på mammans sida.
Sanningen är väl den att kommunen inte varit på varken barnens eller någon av föräldrarnas sida?
Men, polisen har varit extremt flat mot farsan! Soc har varit flata de också.
Ett trevligt familjehem långt från Filipstad och farsan hade väl varit det bästa redan när barnen inte fick gå i skolan längre. Andra barn blir tagna för mindre..
Citera
2022-12-26, 12:21
Är det någon som vet vad det blev av Nordmarksbarnen? De verkar inte berätta om sina upplevelser online längre i alla fall. Man kan undra om de fortfarande står helt på pappans sida eller om de ändrat uppfattning.
Citera
2023-05-29, 21:33
Medlem
Har barnen tagit tillbaka sina anklagelser? Inga anmälningar/utredningar/väntande åtal från något håll alls av de inblandade?

Umgås D och M idag?

Finns det några sociala medier/bloggar att länka till någon av de berörda? Pm:a mig isf.
Citera
2023-05-30, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viggen82
Hahaha, sedan när ger en djävla socialarbetare order till polisen hahahaha

Alt kan skje i «Svenska Frimurare Orden». Kanskje hun har en høyere rang? Lukter iallefall losjetjenester fra ende til annen.

Til TS. Finn en advokat uten tilknytning til losjen. Lykke til :)

Truth is like the sun. You can shut it out for some time, but it ain’t goin away <3
Citera
2023-06-12, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milkshake
Har barnen tagit tillbaka sina anklagelser? Inga anmälningar/utredningar/väntande åtal från något håll alls av de inblandade?

Umgås D och M idag?

Finns det några sociala medier/bloggar att länka till någon av de berörda? Pm:a mig isf.

Jag undrar också. De är i alla fall inte offentliga med sina anklagelser längre och Melinda har bytt efternamn, utan att ha gift sig. Det kan ju dock ha andra orsaker.
Citera
2024-08-02, 14:41
Medlem
Puffar liv i tråden
Citera
2024-08-02, 19:18
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommos
Puffar liv i tråden
Och vad har du att tillföra?
Citera
2024-10-04, 10:19
Medlem
Fy faan va tragiskt!! Helt ofattbart att detta äns har hänt!!! Är det någon som vet vad som har hänt med syskonen?
Citera
Igår, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personi
Fy faan va tragiskt!! Helt ofattbart att detta äns har hänt!!! Är det någon som vet vad som har hänt med syskonen?
D verkar försöka starta en crypto valuta. Kolla hans TikTok ”norberg91”
Kanske är ett sätt att få rätsida från hans barndom. Man blir jue inte direkt rik på att sitta på hem.
Citera
Idag, 01:13
Medlem
Kontakta all media som finns, svensk etablerad samt utländsk. Pga korruptionen kommer det säkert vara knäpptyst, då kontaktar du alternativ media både svensk och utländsk.
Tousi TV
Riks
Swebbtv
Nick Alinia
Christian Peterson
Red ice Media
Du behöver en snöboll i rullning, etablerad media kan vara rädda att dra med sina egna i fallet, därför tror jag mer på alternativ. Även Twitter, X som det heter. Lägg upp detta både i svensk och engelsk version
Lycka till <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in