Jag blir galen, har frågat alla släkt och vänner, letat igenom hela youtube och googlat tills jag fått blåsor på fingertopparna
Jag har bara musik videon att gå på se om ni känner igen den...
Den var sorglig och fin. videon var gulligt animerad om 2 grannar/vänner som bodde på varsin sida av en STOR hangar/lada där dom byggde ett rymdskepp i så dom skulle kunna flyga till månen.
Den ena känner sig ensam och stor uppfinnare som han är så bygger han sig en robot hustru och en robot son.
När den andra ser hur mycket kärlek och tid hans vän lägger på sin robot familj blir han svartsjuk och mördar allihop (jag tror han döda alla tre iaf, var längesen jag såg denna vackra video )
I kvarlevorna på hans väns robot familj hittar han ett mekaniskt vackert hjärta som visar sig vara den sista delen till att få deras rymdraket att fungera!
Ledsen som han är efter sitt onda dåd flyger han upp i rymden ensam i deras rymdraket och där uppe så ser han sin döda vän och hans familj som änglar och dom ler och vinkar.
Sen vild gissning (eftersom det var några år sen jag såg denna video) på att rymdraketen störtade och han dog också...
Den här låten var så vacker och sorglig när jag hörde den och såg den ihop med denna söta gråtbringande video
SNÄLLA HJÄLP MIG FELLOW FRIENDS!