2007-03-17, 03:29
Medlem
snowrider88s avatar
tja är den någon som har Mora Nisse Vest verginia i techno version?? ( hörde den på krogen )

förlåt men jag e lite full så min stavning e nog åt helvete men hoppas ni har lite överseende med det
Citera
2007-03-17, 11:26
Medlem
trallskafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urj
Letar efter en relativt gammal låt, det är en house/dance-låt som gick en del på ztv och liknande för upp skattningsvis 4-5 år sedan.. Videon består till en del av kvinna som åker runt i en cabriolet uppe bland gröna berg och låten är som sagt en danslåt med franska i refrängen, bara en fras franska dock så vet inte riktigt om bandet är franskt för det. Huvudtemat spelas även av nåt som kan vara dragspel eller en melodica eller liknande, låter lite etniskt iaf.. Vene alls om nån kommer ihåg denna men d vore jääävligt soft å få tag på den

Det låter som en beskrivning av In Grid - Tu Es Foutu.
Citera
2007-03-17, 13:51
Medlem
Igår på ettan var det en spelning med Bruce springsteen, han spelade en irländsk anti krigssång. OOooiiih vad bra den var, någon som har namnet på den?

Nr 2: Såg en Saab reklam med en låt, "relase me" sjungs ofta. Lurigt likt Björk, kan det vara hennes alster?
Citera
2007-03-17, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trallskaft
Det låter som en beskrivning av In Grid - Tu Es Foutu.

Det var det! TACKTACKTACKTACKTACKTACK!!
Citera
2007-03-17, 14:24
Medlem
hgus1259s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linxon
Igår på ettan var det en spelning med Bruce springsteen, han spelade en irländsk anti krigssång. OOooiiih vad bra den var, någon som har namnet på den?
Borde vara någon av följande:

"Oh Mary Don't You Weep",
"How Can a Poor Man Stand Such Times and Live?",
"Mrs McGrath"

Tror det var Oh Mary...
Citera
2007-03-17, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hgus1259
Borde vara någon av följande:

"Oh Mary Don't You Weep",
"How Can a Poor Man Stand Such Times and Live?",
"Mrs McGrath"

Tror det var Oh Mary...

Det var Mrs Mcgrath, tack för hjälpen!
Citera
2007-03-17, 14:52
Medlem
Ledarens avatar
Någon som vet vad låten på slutet heter i Percy Tårar avsnitt 5?
Citera
2007-03-17, 15:10
Medlem
wzbzs avatar
Söker en power metal-låt. Har för mig att den är rätt långsam, men ändå maffig (tänk Blind Guardian). I texten skall det finnas "Let the warriors live!" eller liknande. Tror faktiskt att de sjunger detta i refrängen till och med. Är förövrigt inte Freedom Call - Warriors.

Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2007-03-17, 16:41
Medlem
Vad heter låten i filmen Miami Vice i mitten av filmen när dom gulingen och Colin Farrel har sex.
En lugn men mörk röst.

Who?
Citera
2007-03-17, 16:55
Medlem
Smaskenss avatar
REQ: nerladdningsplats

Jag är på jakt efter det kompletta albumet "Bordellmammans visor". Vet inte vad artisten/artisterna heter. Jag lyckas bara googla fram någon enstaka låt. Kan någon lotsa mig åt rätt håll....?
Citera
2007-03-17, 17:33
Medlem
trallskafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaskens
Jag är på jakt efter det kompletta albumet "Bordellmammans visor". Vet inte vad artisten/artisterna heter. Jag lyckas bara googla fram någon enstaka låt. Kan någon lotsa mig åt rätt håll....?

Johnny Bode - Bordellmammas visor.

Du lär kunna hitta albumet i en piratbukt nära dig.
Citera
2007-03-17, 17:34
Medlem
Hans Castorps avatar
Vilken låt är detta? Morbid Angel?

http://www.livevideo.com/video/landi...s-in-iraq.aspx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem