tja
söker en låt från filmen "smala sussie"
den körs typ när han huvudpersonen drömmer om sin syrra + vid kanske två andra tillfällen.
det som är med av den är väl lite av ett intro, jävligt hårda gitarrer tror jag, typ metal-liknande fast inte powermetal...
inte så mycket att gå på men vet nån?
ps tror inte att den finns med på soundtracket. verkar mest vara indiepop
Söker en låt där artisten i början sjunger (kan vara refrängen) "Upp för trappan, in/ut genom dörren" eller något.
Han sjunger om en dag med sin son tror jag, att sonen vill ha en pinne eller vad fan det är.
Söker en låt där artisten i början sjunger (kan vara refrängen) "Upp för trappan, in/ut genom dörren" eller något.
Han sjunger om en dag med sin son tror jag, att sonen vill ha en pinne eller vad fan det är.
Vet något namnet på låten?
Mvh
Jag tror att det är Doktor Kosmos - när min pojke går på stan som du är ute efter.
ja, men eftersom detta inte är serien 24 eller las vegas så har jag inget "audio enhancement high tech super shit program developed by CIA" som kan göra ljudkvalitén i den filmen acceptabel för en varelse med öron.
Så kom inte här och var spydig, tack
Kanske någon gång i en nära framtid så lär sig företagen att deras reklammusik är eftertraktad och lägger upp den på sin hemsida (om de har distr.rättigheterna till den). Tog t.ex kontakt med Apoteket efter deras tidigare reklam och frågade vad låten hette. Föreslog att de skulle lägga upp infon på sin hemsida. De var mycket förvånade att folk ville ha tag i musiken. Men infon kom upp.
tja
söker en låt från filmen "smala sussie"
den körs typ när han huvudpersonen drömmer om sin syrra + vid kanske två andra tillfällen.
det som är med av den är väl lite av ett intro, jävligt hårda gitarrer tror jag, typ metal-liknande fast inte powermetal...
inte så mycket att gå på men vet nån?
ps tror inte att den finns med på soundtracket. verkar mest vara indiepop
kom igen nu. den finns inte med på soundtracket.
shysst hårt gitarriff, mansröst som väser "help me". någon måste ju veta?
En polare hittade en låt på datorn som hette något i stil med 7_____the_soda. Riktigt soft, någon slags countryrock a la creedence. Nån som vet vad jag letar efter för låt eller rent ut av vilket band?
Letar efter en låt som går så här typ "du tror att du är så jävla smart", kommer inte ihåg mer men det är typ Eurodance, techno eller nåt. Vet inte om ni fattar vad jag menar men om du vet vad låten heter så säg det snälla
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!