2022-06-16, 14:35
Bannlyst
Tänkte hoppa på min första kur.
Test propionate varannan dag i 14 dagar, 100mg/ml för att kickstarta eller vad man ska säga.
Samtidigt kör jag test cyp 250mg/ml som jag fortsätter och ta i minst 10 veckor, kanske 20 veckor beroende på hur det känns.
Ev lägga till aromasin om jag känner att det behövs.
Avslutar med HCG och ev. clomid.
Hur låter det tycker ni rävar som varit med ett tag?
Senast redigerad av Ganjanist 2022-06-16 kl. 14:37.
Citera
2022-06-16, 19:32
Medlem
Hejsan jag har testo 300mg per ml

Om jag vill ha en veckodos runt 500 hur mycket bör jag sätta e5d ? Är det 1.2ml ?
Citera
2022-06-16, 19:37
Medlem
Om jag vill ha en veckodos runt 500 hur mycket bör jag sätta e5d ? Är det 1.2ml ?

Du får ut 504mg EW på 1.2ml E5D, ja.
Citera
2022-06-16, 23:46
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Länge. Har du riktig otur så syns det över ett år. Riskerar du att bli testad och inte har recept så är Nebido ett Big No No.

Måste man vänta tills varenda mg har gått ur systemet och sen 4 månader efter det som med test e/c tex?

Fick svar i en annan tråd att tex RF och Wada först testar t/e ratio och om det inte är något skumt där så gör man inga vidare tester, då borde man ju vara lugn ifall man blir testad av dom?

Du får gärna skicka länk om du vet var jag kan hitta mer info.
Citera
2022-06-17, 08:44
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifesentence
Måste man vänta tills varenda mg har gått ur systemet och sen 4 månader efter det som med test e/c tex?

Fick svar i en annan tråd att tex RF och Wada först testar t/e ratio och om det inte är något skumt där så gör man inga vidare tester, då borde man ju vara lugn ifall man blir testad av dom?

Du får gärna skicka länk om du vet var jag kan hitta mer info.

Fast där är det ju alltid skumt om du tillför exogent testosteron.
Citera
2022-06-17, 15:37
Medlem
När jag har kollat mitt östro har det varit inom referens, om än i övre spannet. Nu sen ett par veckor ungefär känner jag mig väldigt varmt i kroppen och får något som jag bäst kan beskriva som "hot flashes". Kan östrot sticka iväg plötsligt efter nästan ett år på TRT utan ändrad dos? Har dock nytt testo sedan 3 stick tillbaka, kan det ha påverkan?
Citera
2022-06-17, 23:33
Medlem
Har lite frågor:

1. Varför kör folk testosterone E, för istället för clomid? Jag tänker på om man vill ligga runt 30 mnol. Förstår att folk som vill bygga trycker högre testo e osv.

2. Bortsett från att testo E etc stänger av produktionen, är det överhuvudtaget någon fara att inta 150 mg e5d eller e7d? För att vara i det övre spannet, inom intervallen?

3. Om man är överviktig, är risken högre att utveckla gyno?

4. Min polare säger att musklerna försvinner så fort man slutat med olika preparat, stämmer detta?
Citera
2022-06-18, 08:35
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
När jag har kollat mitt östro har det varit inom referens, om än i övre spannet. Nu sen ett par veckor ungefär känner jag mig väldigt varmt i kroppen och får något som jag bäst kan beskriva som "hot flashes". Kan östrot sticka iväg plötsligt efter nästan ett år på TRT utan ändrad dos? Har dock nytt testo sedan 3 stick tillbaka, kan det ha påverkan?

Ja!

Det hände mig, jag spekulerar i om det beror på att LH går mot noll när du tillför exogent testosteron - vilket innebär att kroppen slutar producera andra hormoner (progesteron mfl) och därigenom skapar en obalans där östradiol blir dominant.

Jag experimenterar med hCG just nu för att återställa balansen.
Citera
2022-06-18, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Ja!

Det hände mig, jag spekulerar i om det beror på att LH går mot noll när du tillför exogent testosteron - vilket innebär att kroppen slutar producera andra hormoner (progesteron mfl) och därigenom skapar en obalans där östradiol blir dominant.

Jag experimenterar med hCG just nu för att återställa balansen.

Okej, jag funderade på om jag skulle testa HCG men blev osäker på om det skulle leda till ökad produktion av östro. Jag har tagit aromasin men jag har inte märkt av någon skillnad (har dock ej testat östrot sedan jag blev "varm"). Vet dock inte om mitt aromasin är fake, den shopen som sålde det finns ej kvar på HB och jag fick det i en plastpåse så det var uppenbart nåt hemmafix. Ska boka ett östrotest dock och kanske även testa HCG.
Citera
2022-06-19, 10:57
Medlem
Citat:
Okej, jag funderade på om jag skulle testa HCG men blev osäker på om det skulle leda till ökad produktion av östro. Jag har tagit aromasin men jag har inte märkt av någon skillnad (har dock ej testat östrot sedan jag blev "varm"). Vet dock inte om mitt aromasin är fake, den shopen som sålde det finns ej kvar på HB och jag fick det i en plastpåse så det var uppenbart nåt hemmafix. Ska boka ett östrotest dock och kanske även testa HCG.

Hur mycket aromasin tog du?
Märks ganska snabbt om det är äkta aromasin för du kommer bli varm och svettas av det.
Kan komma från ingenstans när du bara sitter ner. Stressar du lite så kommer du verkligen märka av det. Sen har du tröttheten också.
Citera
2022-06-19, 13:40
Medlem
Predator123s avatar
Citat:

HCG aromatiserar. Och det aromatiserar på ett sätt som gör att det inte kan blockeras med en AI.
Citera
2022-06-19, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Hur mycket aromasin tog du?
Märks ganska snabbt om det är äkta aromasin för du kommer bli varm och svettas av det.
Kan komma från ingenstans när du bara sitter ner. Stressar du lite så kommer du verkligen märka av det. Sen har du tröttheten också.

Har tagit 20mg två ggr i veckan senaste 3 veckorna. Kan det vara så att det är aromasin som gör att jag är varm och svettas, inte högt östro?
Jag är faktiskt mer trött än vanligt också, har till och med sovit mitt på dagen senaste veckan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in