2013-03-26, 21:19
Medlem
Någon som har erfarenhet av masteron propionate? Funderar på att kombinera det med testo-p 150mg eod, och mast-p 100mg eod. Hittar inga exakta spårtider på det, men den mesta informationen tyder på 2-5v. Är det mycket mer smärtsamt än testo-p? iofs det kanske även beror på tillverkaren. Erfarenheter från masteron propionate uppskattas.
Citera
2013-03-26, 22:32
Medlem
Bigzys avatar
Är intresserad av att göra en hälsoundersökning på en privatklinik.
EKG,blodtryck,lever,njurar,psa o.s.v samt östrogen.

Kan fan inte komma på vad jag ska säga, bara gå in med en lista på det man vill ha kollat?
Funderat ett tag på detta.

Hur gör ni seriösa brukare, föstår att det bästa vore att ha en läkare som man är öppen emot, men hur många är det?
Erfarenheter, kostnader?

MVH. Bigzy
Citera
2013-03-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy

Kan fan inte komma på vad jag ska säga, bara gå in med en lista på det man vill ha kollat?

Hur gör ni seriösa brukare, föstår att det bästa vore att ha en läkare som man är öppen emot, men hur många är det?
Erfarenheter, kostnader?

MVH. Bigzy

Jag gick till en privat vårdcentral inför min första kur, var precis lika jävla svårt där som på landstingets. Dock erbjöd jag mig aldrig att betala för testerna själv, men jag sa att jag hade använt mycket droger och var orolig för min lever, njurar och mitt hjärta. Det enda han gjorde var att kollade mitt blodtryck, lyssnade på mitt hjärta och hänvisade mig till min gamla doktor (på ett sjukhus) för att kolla levern.

Såg dock någon tråd om någon klinik i sthlm(?) som man kunde säga vad man ville kolla och ett "komplett" test verkade kosta kring 3k. Annars kan du ju leta upp symptom som överens stämmer med sjukdomar som påverkar hjärta, njurar och levern. Åk in till akutmottagningen och säg att du har ont i hjärtat, då lär dom kolla dig noga.
Citera
2013-03-26, 22:55
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Built-to-last
Jag gick till en privat vårdcentral inför min första kur, var precis lika jävla svårt där som på landstingets. Dock erbjöd jag mig aldrig att betala för testerna själv, men jag sa att jag hade använt mycket droger och var orolig för min lever, njurar och mitt hjärta. Det enda han gjorde var att kollade mitt blodtryck, lyssnade på mitt hjärta och hänvisade mig till min gamla doktor (på ett sjukhus) för att kolla levern.

Såg dock någon tråd om någon klinik i sthlm(?) som man kunde säga vad man ville kolla och ett "komplett" test verkade kosta kring 3k. Annars kan du ju leta upp symptom som överens stämmer med sjukdomar som påverkar hjärta, njurar och levern. Åk in till akutmottagningen och säg att du har ont i hjärtat, då lär dom kolla dig noga.

Haha! Vad fan är dom till för då ifall man inte får kolla såna saker. :/

Inget bra alternativ i längden att hitta på massa symptom tyvär.
Citera
2013-03-26, 23:19
Medlem
Tänkte börja min första kur

Jag har 400 Metanolon tabletter (5 MG)
Hur många MG per dag tycker ni jag ska ta? När under dagen ska jag ta dom?
Längd: 175 CM
Vikt: 76 KG

Jag har tränat till och från i några år, nu senast har jag börjat för ca 1-2 månader sedan.
Är en kur på 20/60 OK?
Vad säger ni?
Citera
2013-03-26, 23:38
Medlem
Bigzys avatar
Tjena!
Angående proper vet jag inte.

Men tycker själv att 1-2 månader med konstant och ihållande träning är på tok för lite för att kunna komma in i nån vettig rutin och allt därtill.

Hade jag varit dig så hade jag väntat och planerat lite mer inför detta.
Bara mina tankar.
Kör hårt!
Citera
2013-03-27, 06:33
Medlem
invcituss avatar
Varit på Testo e nu i 12 veckor kommer ligga på ca 10 veckor till.
Sedan vecka 6 så har mina kära bollar krympt kraftigt (kan nog inte bli mycket mindre) vilket jag vet är helt normalt!

Men undrar hur länge kan man gå runt med dom i det tillståndet innan dom börjar ta styrk och kanske utveckla hypogonadism? kan även tilläga att jag har hCG hemma, men tar helts användning av det mot kurens slut.

Mvh
Citera
2013-03-27, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy

Erfarenheter, kostnader?

MVH. Bigzy

Dra en rövare om att du supit/gjort något ohälsosamt senaste veckorna och sen rabblar du bara upp symptom för dåliga njurar/lever och ber om att få göra dom proverna samt blodprov och koll för hjärtat. Du har rätt till att få undersöka din kropp utan frågor, gör undersökningar hela tiden på vanlig VC utan att dom någonsin ifrågasatt det.

Citat:
Ursprungligen postat av invcitus
Varit på Testo e nu i 12 veckor kommer ligga på ca 10 veckor till.
Sedan vecka 6 så har mina kära bollar krympt kraftigt (kan nog inte bli mycket mindre) vilket jag vet är helt normalt!

Men undrar hur länge kan man gå runt med dom i det tillståndet innan dom börjar ta styrk och kanske utveckla hypogonadism? kan även tilläga att jag har hCG hemma, men tar helts användning av det mot kurens slut.

Mvh

Omöjligt att svara på.

mvh
Citera
2013-03-27, 09:20
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Built-to-last
Någon som har erfarenhet av masteron propionate? Funderar på att kombinera det med testo-p 150mg eod, och mast-p 100mg eod. Hittar inga exakta spårtider på det, men den mesta informationen tyder på 2-5v. Är det mycket mer smärtsamt än testo-p? iofs det kanske även beror på tillverkaren. Erfarenheter från masteron propionate uppskattas.

Testo P 2v, Mast P 3v.
Citera
2013-03-27, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Ja det påverkar egenprod. Kliv av eller variera till nytt prepp kanske? Kanske kan sänka dig till en cruise dos och ta in ett nytt prepp kan ju vara ett alternativ, sen kan du ju uppa dosen testo ett tag in.

mvh

Tack för svaret, då lägger jag det upplägg på is direkt. Hade varit bättre att kliva av riktigt så kroppen verkligen få vila än att fisa runt med lågdos orala.

Mvh
Citera
2013-03-27, 12:16
Medlem
DrugsOrNoDrugss avatar
Hallå alla byggare och icke byggare, nu har jag gymmat i drygt året, och fått goda resultat styrkemässigt , och är väldigt sugen på att hoppa på en kur nu faktisgt , och vänder nu min kropp och sinne till er byggare som vart med ett tag , jag är 29 år gammal så vet vad jag gör så moralsnack vill ja hellst slippa om det inte är livsviktigt ! !

Jag har 2 aspekter av bieffekter jag hellst skulle få så lite av som möjligt om det är möjligt alltså, därav jag vänder mej hit, första grejen som slår mej är den att jag haft lite otur med Genetikens lottning vad gäller hår på huvudet, så har precis så pass mycke / lite hår kvar att jag slipper raka mej på bollen, så vore rart med 1 eller 2 prepp som hellst inte går på håret ( OM DET FINNS ) , nummer 2 är att jag har en rätt så runt huvudform "original" så att lägga på mej massa vätska i ansiktet vill jag också slippa, jag har läst att det går att reglera ganska bra med ditt kolhydrats intag, men är väll bra om man inte preppar med ett prepp som enbart går på vattenmängd i ansiktet , ja ni fattar , alla andra bieffekter som kan komma välkommnar jag med öppna armar !

Jag har skummat runt lite och läst och ett förslag är Testo 250 Et och en mindre dos anavar ihop , den ena för att bygga på bra och den andra för att bli lite hårdare och få bort underhudsfett , är detta en bra kur första kur ? .

Lite fakta : jag är 29 år gammal , tränat snart året , 172 lång 80 kg , kör väll 10 på 90 i pressen, 22 kgs hantlarna i bicce curls , 50 kg hantlarna i hantelrodd rygg . . nu har ni fått en liten bild av vart jag ligger .

Nu får ni gärna fylla på vad ni har för tankar vänner och ovänner . . Men slipper helst moralsnacket Med vänlig hälsning !!!!!
Citera
2013-03-27, 13:06
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrugsOrNoDrugs
Jag har skummat runt lite och läst och ett förslag är Testo 250 Et och en mindre dos anavar ihop , den ena för att bygga på bra och den andra för att bli lite hårdare och få bort underhudsfett , är detta en bra kur första kur ? .

Jag fattar inte vart fan ni läser att anavar är någon typ av fettförbrännare?? Det är ingen jävla fettförbrännare.. Ja, man blir HÅRDARE men du blir inte rippad av det, kosten sköter det.

Förövrigt helt ok nybörjarkur. Dock lite tidigt att börja preppa efter knappt ett års träning men det är upp till dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in