Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-09-01, 15:19
Medlem
Med tanke på den eller de galningarna som den sista tiden börjat dyka upp i var och varann tråd med en lång spam länklista så är det bara bra med någon typ av restriktioner.
Sedan när vi nu ändå sitter här och gnäller om hur forumet fungerar!
Sätt någon spärr på rimlig bumpning av trådarna, bumpa en 20 år gammal tråd!
Citera
2024-09-07, 21:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Jag tror det kan vara bra om man försöker att se över regeln (vet absolut inte vart man ska dra gränsen så jag tänker inte ens försöka mig in på att chansa) med tanke på det enorma påverkningsförsöket som verkar ha kommit den senaste tiden från ett specifikt land och speciellt kring ett visst krig.

För jag tror knappast att någon kan påstå att inläggen med bara en lång jävla lista av länkar inte kan vara något annat än att försöka påverka användare på forumet.

Med det sagt så vet jag genuint inte hur man bör gå till väga, blocka IP kommer i längden inte att fungera då det går att gå runt det med diverse verktyg och att sätta drakoniska tider för hur länge man måste vänta innan man kan posta skadar nog bara Flashback i det långa loppet.
Citera
2024-09-07, 21:07
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Med tanke på den eller de galningarna som den sista tiden börjat dyka upp i var och varann tråd med en lång spam länklista så är det bara bra med någon typ av restriktioner.
Sedan när vi nu ändå sitter här och gnäller om hur forumet fungerar!
Sätt någon spärr på rimlig bumpning av trådarna, bumpa en 20 år gammal tråd!

Jag är nästan 100% säker på att det är flera och att de eventuellt sitter i ett specifikt land eller blir betalda av några från det specifika landet för att spamma och sprida desinformation om Ukrainakriget.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in