2011-08-21, 15:17
Medlem
Jag undrar helt kort om någon har provat detta erbjudande. Låter inte som något som de skulle tjäna pengar på? Är det hitte-på? Jag följde länken och där står inget om något hemlarm. Längre än så vill jag inte gå, har blivit bränd av 'bladet' förr, nämligen. Jag fick erbjudandet i reklamblafforna till höger på facebook, p.s.
Citera
2011-08-21, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jg2009
Jag undrar helt kort om någon har provat detta erbjudande. Låter inte som något som de skulle tjäna pengar på? Är det hitte-på? Jag följde länken och där står inget om något hemlarm. Längre än så vill jag inte gå, har blivit bränd av 'bladet' förr, nämligen. Jag fick erbjudandet i reklamblafforna till höger på facebook, p.s.

Lite mer info :
http://www.aftonbladet.se/plus/admin...cle12974652.ab
Citera
2011-08-21, 21:22
Medlem
Tack för länken. Jag läste på sidan. Jag har inte undersökt den här Plus-tjänsten närmare..men är det inte ungefär som när man går in i snabbköpet, slänger ner en kvällstidning i varuvagnen, ska betala, åsså sitter det nån pocketbok..nån jävla epa-deckare av t.ex. Jan Guillou eller Lisa jävla Marklund fastklistrad o inplastad nederst på framsidan av blaskan o dagstidningen kostar typ 95kr ist. för 12?

Mina föräldrar köper Aftonbladet varenda dag i veckan året runt..Jobbigt att tänka på att de kan ha missat det här erbjudandet om ett gratis securitas-hemlarm, även om det kostar 279/månad, minus ansl.avgiften.
Citera
2011-08-26, 00:01
Medlem
Citat:
Mina föräldrar köper Aftonbladet varenda dag i veckan året runt..Jobbigt att tänka på att de kan ha missat det här erbjudandet om ett gratis securitas-hemlarm, även om det kostar 279/månad, minus ansl.avgiften.

Plus är ingen bilaga utan Aftonbladets betalsidor på nätet, dvs extra innehåll på aftpnbladeet.se som man måste vara betalande plusmedlem för att läsa...
Citera
2011-09-02, 22:35
Medlem
Va? "aftpnbladeet" ? Du kan ju bara dra åt helvete, din jävla kvällstidnings-lakej. Skriv inte till mig igen
Citera
2011-09-02, 23:13
Medlem
Citat:
Va? "aftpnbladeet" ? Du kan ju bara dra åt helvete, din jävla kvällstidnings-lakej. Skriv inte till mig igen
Nu får du fan ta mig lugna ner dig. På vilket sätt är han en lakej bara för att skriva aftpnbladeet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in