Jag har aldrig hört riktigt vad hon skriker men lyckades väldigt snabbt komma fram till att jag hörde fel, något jag fortfarande gör. Har alltid tyckt att hon, absurt nog, skriker: "KVÄLLSGROGGEN!"
Det mest störande är väl ändå att reklamen visar att det tar en jävla tid att få maten på max. Skall man behöva lämna fru och barn för att få mat där? Riktigt dåligt och inte alls rätt i den målgrupp med snabbmat dom befinner sig tycker jag.
Det mest störande är väl ändå att reklamen visar att det tar en jävla tid att få maten på max. Skall man behöva lämna fru och barn för att få mat där? Riktigt dåligt och inte alls rätt i den målgrupp med snabbmat dom befinner sig tycker jag.
Precis så tolkar jag den men det låter så befängt! Måste ju vara nåt annat de menar?
Jag har aldrig hört riktigt vad hon skriker men lyckades väldigt snabbt komma fram till att jag hörde fel, något jag fortfarande gör. Har alltid tyckt att hon, absurt nog, skriker: "KVÄLLSGROGGEN!"
Åh wow vad jag skrattade åt det där.
My two cents: ELDSKRÅKAN. Max nya livsfarliga dörrvakt som fadern i familjen måste ta sig förbi för att få tag i mat till sin familj. Det är därför de står där och ser alldeles förtvivlade ut.
Fan är ni blinda eller? Läser man hennes mun samtidigt som hon pratar både hör man och ser tydligt att hon säger Håkan. Är ni stockholmare hela bunten eller?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!