Hon kommer från hoooden och skriker "jag älskar att bråka", och hintar således om sin hoodmentalitet för att få karln att fatta att det e lixom bara att komma tebax me fett många bööörgers annars jävlar anamma förstår ni, osv. in absurdum
Annars ligger kopernikus, som nån gissade på, rätt nära till hands att tro att hon ropar,det är ju rätt likt, liksom.
Precis så tolkar jag den men det låter så befängt! Måste ju vara nåt annat de menar?
Jo det dom vill ha fram är nog snarare att hamburgaren är lagad med sådan kärlek och känsla att den inte går att stressa fram. Det är nog så dom vill att det skall tolkas.
Jo det dom vill ha fram är nog snarare att hamburgaren är lagad med sådan kärlek och känsla att den inte går att stressa fram. Det är nog så dom vill att det skall tolkas.
Nu hörde jag reklamen utan att titta och det låter som karln säger "lilla Gunvald" och den upprörda hustrun ropar "jag älskar dig åkrel". Det låter aldrig så när jag tittar och lyssnar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!