Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-08-28, 15:15
  #13
Medlem
Kneegros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaf.
Skapa en RAT med en keylogger, ändra filens ikon till någonting annat. Förutsatt att den personen inte är tillräckligt skyddad. F.ö tror jag inte att en proxy gör direkt skillnad.

Kan du ge en snabb genomgång eller länka till en guide om hur man gör detta? I teorin.
Citera
2011-08-28, 15:16
  #14
Medlem
Kneegros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebeccaBlack
Yeye, men fixa dig en RAT och gör en Java-driveby. Om du har lite SE skills så kommer du klara detta lätt som en kanelstång.

Sen beror det på hur dum din slav är. Om slaven i fråga inte kan ett skit om datorer så behöver du inte vara orolig. Men har du pengar till att göra den FUD så rekommenderar jag det.

Skulle du kunna ge en lättare beskrivning eller länka till någon guide för att genomföra detta? Jag är väldigt nybörjare på detta, så förutsätt att jag inte kan ett skit när du skriver det.
Citera
2011-08-28, 19:15
  #15
Medlem
Leaf.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kneegro
Kan du ge en snabb genomgång eller länka till en guide om hur man gör detta? I teorin.

Ladda ner poisonivy. Skapa en RAT. Koppla gärna upp dig någon annanstans. Kör RATen. Gör om ditt fynd till bitcoins och skicka till dig själv.
Citera
2011-08-29, 16:51
  #16
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebeccaBlack
Men jag vill även tillägga att detta bara var i teorin!
Haha!

Ontopic: Kapa nätverket och logga trafiken?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback