Statusrapport:
Innan jag inledde detta rehabiliteringsprogram runkade jag 1-3 gånger om dagen och slösurfade framför porr med ett ointresserat ansiktsuttryck flera gånger om dagen. Det som hände här var ju att skeva associationer och nervbanor skapades. Den där kicken som man en gång fick av vanlig lesbisk porr var som bortblåst. Jag började söka mig till extremfall och sånt som jag vanligtvis aldrig skulle titta på bara för att jag skulle kunna få någon slags kick.
Varje gång det var dags för riktigt sex var ballen som deg, oavsett tjej. Samma visa har upprepat sig i två jävla år nu. Det har väl hänt att man har knullat med semistånd, men det är inget att leva på. Detta har såklart fått mig in på hemska tankebanor som att jag t.ex har gått och blivit supergay eller att jag lider av någon märklig hormonsjukdom eller testosteronbrist. Men så är inte fallet. Så många bitar har fallit på plats nu. Det här är ett fall av en redig cocktail som består av depression, prestationsångest, sletrianonani och porrskador.
Nu har jag varit clean i en hel vecka och jag märker seriöst av en sexdrift som jag inte har haft på år och dagar. Det är som att någon har skakat om en flaska champagne och öppnat korken. Överflöd är rätt ord! Inatt hade jag många sexdrömmar och vaknade upp flera gånger med stånd.
När jag glider runt på stan spanar jag sönder rövar och cameltoes i alla åldrar. Tankar på sex åker igenom mitt huvud hela tiden.
Nu måste man även ta i beaktande att detta inte enbart är en effekt av avhållsamheten. Jag har under veckan börjat en ny universitetskurs som jag tycker är intressant och jag har slagit hål på många sociala rädslor och tagit kontakt med nya människor och gjort mig sedd. Det jag känner är förmodligen också en effekt av att depressionen börjar avta. Känslorna av ensamhet och misslyckande börjar tyna bort. Jag börjar känna mig mer självsäker och jag känner hur tjejerna kollar.
Nu är det dags att leva upp till den där bilden som tjejer har av mig som jag inte riktigt förstår mig på.
Edit: Om det nu är placebo så är det ändå en effekt.