Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelespresso
Med bakgrund i det här och att jag på fredag antagligen kommer sexa med en milf så tänkte jag att jag skulle reloada, jag har dessutom någonstans i bakhuvudet ett minne av att testonivåerna är som högst 4-7 dagar efter man kommit. Så jag tänkte att runkar jag nu hinner jag ju både få schysst sats och höga testonivåer. Hade uppe lite porr och var stenhård, när en tjejkompis kommer in på mitt rum, så jag fick hastigt bryta ned ståndet och klicka bort fejksexet. Bra var det. Det är lustigt hur jävla enkelt det är att övertala sig själv till att bryta det här.
Inte slog det mig att fredag är två (inte fyra till sju) dagar bort. Och att jag dessutom kommer använda kondom, så det spelar ingen som helst roll hur min sats ser ut...
Jag har inte haft utlösning på ganska precis sju månader. När jag förra vintern hade ett uppehåll på någon månad så var min sperma rätt äcklig de 2-3 första gångerna. Träffade en tjej igår och det kunde då ha blivit något mellan oss. Vi är verkligen på gång och kommer att träffas igen nästa vecka.
Jag ser två fördelar med att onanera (utan porr och fantasier, du behöver inte heller porr Dubbelespresso) den här veckan:
1. Kontrollera sperman och satsa tills den är fin igen. Det är trevligare att ha sex om sperman är av fin kvalité. Trots att man använder kondom (den kan gå sönder och så vidare).
2. Det där du berättade om att man är som mest på efter ungefär en vecka. Det kan ligga något i det.
Jag ser dock två nackdelar:
1. Lätt att falla tillbaka i dåliga vanor igen.
2. Jag är nöjd över min avhållsamhet. Att bryta den för en kväll på egen hand spelar väl ingen roll men kanske ändå på något sätt...
Hur som helst, onanera bör man göra utan porr och fantasier för att ta så lite skada som möjligt (enligt folket bakom ybop).
Fake-edit: Dessutom så har jag varit lite segare under ganska lång tid nu i höst. Tror det kan röra sig om någon slags flatline. Känns inte alls bra att då börja onanera mitt i en sådan process (än om det bara är för en kväll).